/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hjælp til Uddannelse
Fra : Kevizz
Vist : 449 gange
20 point
Dato : 15-11-09 22:00

Godaften alle ;)

Jeg går nu i 9 klasse, og er i fuld gang med at tænke på uddannelse. Men jeg kan simpelthen ikke finde noget der passer til mig... Jeg kan fortælle at jeg er sådan en sundhedsfreak. Altså det fylder meget af mit liv det at være sund. Og samtidig med ser jeg meget på det jeg spiser samt jeg styrketræner og motionere en hel del. Men jeg kan ikke finde noget der passer til bare en af disse dele..
Håber i kan hjælpe mig..

hilsen Kevin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 22:05
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 22:11

Eller fitness træner, det er også en uddannelse, eller fysioterapeut. Så kan du tage dig af de skader folk fik.

Kommentar
Fra : IsiJakel

Dato : 16-11-09 11:09

Et alternativ til fysioterapeut kunne være ergoterapeut uddannelsen. Denne er temmelig alsidig, og kan give mange forskellige job muligheder.

http://www.ug.dk/forside/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/socialogsundhedsuddannelser/ergoterapeut.aspx

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 16-11-09 17:52

Jeg synes du skal tage den relativt nye uddannelse på Suhr's Seminarium, som kombinerer fysisk aktivitet og ernæring... Du kan også supplere med fitnessinstruktøruddannelse osv. Det overvejede jeg at tage, da jeg var på din alder. Nu har jeg dog ændret retning, hvilket betyder, at du altså ikke behøver at beslutte dig nu! Jeg går ud fra, at du gerne vil vælge nu, fordi du skal i gymnasiet, og det er også ret fornuftigt - jeg gjorde det dog ikke! Men jeg vil råde dig til at få matematik på B-niveau og engelsk på A-niveau. Så er du godt sikret, da mange uddannelser har de to eller en af dem som krav. Samfundsfag på B-niveau er også godt.

Held og lykke.