/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Internet kontra lokalt.
Fra : Tjesper
Vist : 229 gange
25 point
Dato : 15-11-09 12:41

Oplever en hel del problemer med mit netværk som er kommet fra en dag til en anden uden at der er blevet justeret på indstillinger.

Problemet er følgende:
Computeren hopper konstant af internettet, dvs jeg kun har kontakt til lokalt internet. Nede ved siden af klokken i windows har man den lille globus der viser man er online. Den forsvinder, når jeg er inaktiv på nettet, dog kommer den igen hvis jeg henter data, hvad er der gået galt her?

Problemet gør at min gamle router en Netgear ikke kan genetablere forbindelsen efter den hopper af ;-(

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 12:44

Det kan lyde som om routerne har set bedre dage, du kan prøve at opdatere firmware, men ellers er der sikkert ikke andet end en ny router som kan løse problemet heldigvis koster en ny ikke ret meget