/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
vedr SOSU
Fra : huelya87
Vist : 631 gange
20 point
Dato : 14-11-09 13:05

Hejsa, jeg har ikk sendt nogle ansøgninger ind på social og sunhedsskolen endnu, men skal til at gøre det.. Hvis jeg sender ansøgninger ud på mandag, vil de acceptere det?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 13:08

Hvornår er sidste frist for aflevering? Hvis du vil vide om de vil acceptere en for sent afleveret ansøgning så må du ringe til skolen, de er de eneste der kan svare.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-11-09 13:10

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 4

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-11-09 15:19

Det skader jo ikke at prøve men hvis det er over tidsfristen kniber det nok, det vælter ind med ansøgere.

Hvad for en skole er det du søger ind på ?

Accepteret svar
Fra : Madeleyne

Modtaget 20 point
Dato : 15-11-09 22:04

Ansøgningsfristen er i dag, d. 15/11 - MEN!
Når en (ansøgnings)frist falder på en søndag eller en helligdag, udskydes fristen til den førstkommende hverdag.
I dette tilfælde vil det sige i morgen, 16/11.

Vær opmærksom på, at fristen kan være kl. 12.00 - andre steder gælder det hele dagen.
Prøv at ringe til dit ønskede uddannelsessted, så hurtigt du kan i morgen og snak med dem :)

Kommentar
Fra : Madeleyne

Dato : 15-11-09 22:05

Glemte måske lige at sige, at de skal have ansøgningspapirerne inden fristens udløb.
Måske kan det gøres via Internettet?

Held og lykke :)

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 20-01-10 19:43

Tak for svaret Madeleyne.