/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Combat Arms lyd og grafhakker?
Fra : surfing1
Vist : 540 gange
20 point
Dato : 07-11-09 21:58

Har problemer i et spil der hedder combat Arms eu det har varet i 1½ md jeg ved ikke hvad der er sket har prøvet alt synes jeg Nå men der sker altså det at mens jeg spiller hakker lyd og billede jævnligt "grafikkortet kan ikke klare det" siger folk men problemet der er at det har virket i 3/4 år inden uden problemer?og det virker for mig som om der er et eller andet lille prg der søger jævnligt efter et eller andet og derfor ryger der måske lidt båndbredde lige der? og så hakker det?? det mærklige er også at det hakker allerede inden spillet er startet bare i menuen med musik i bagrund hvis jeg sidder med hænderne i skødet uden at røre tastatur eller mus!?... jeg har 10Gb/1gb telenor jeg ved ikke om det har noget med overgang fra cybercity til telenor jeg fik i alt fald et brev med noget om at jeg gik til fast ip for noget tid siden de siger derindefra at deres linie er fin nok?For nylig prøvede jeg febrilsk at formatte C: Install XP + div drivere og så kun spillet med samme dårlige resultat så det kunne jeg have sparet mig damn for et arbejde!! Har prøvet at puste støv væk fra kort og kabinet Ellers synes jeg computeren kører fint! har også prøvet forskell indstillinger i grafik i spillet uden Held 3.2 ghz dell... 256 mb pci express nvidia ...3gb ram

Hvad kan jeg ellers prøve Please??? MVH SON

Kommentar
Fra : surfing1

Dato : 10-11-09 08:39

Og tak for hjælpen?

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 20 point
Dato : 09-12-09 10:43

Prøv at skrue ned for alle grafiske detaljer..
måske finde de nyeste drivers til graffik-lydkort?

Kommentar
Fra : surfing1

Dato : 09-12-09 13:05

Det havde jeg prøvet synes selv .........jeg havde prøvet alt men nu virker alt igen perfekt efter telenor omskiftede min router til en ny

Godkendelse af svar
Fra : surfing1

Dato : 09-12-09 18:01

Tak for svaret sp4nker.