/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
scootergrisen_Hvad vil du nu?
Fra : cykelhesten
Vist : 897 gange
240 point
Dato : 02-11-09 07:23

Så du er den heldige vinder i november, scootergrisen

scootergrisen   290   270   270   130   70   VINDER

Vil du så investere i benzin til din scooter?
Hvor mange liter kan man egentlig få for 500 danske kroner?

Hej fra cykelhesten

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-09 08:26

Citat
Hvor mange liter kan man egentlig få for 500 danske kroner?
lidt irrelevant, han får dem sikkert ikke.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-11-09 09:20

Jeg "vandt" for ½ års tid siden, fik besked fra en af de andre Kandu-medlemmer, har aldrig hørt fra det mytiske Kandu-team, endsige fået penge.

Men SG må sikkert ligesom jeg trøste sig med, at "øren er det fagreste træ i skoven"

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-11-09 09:30

Øh, øren er et alt for sjældent brugt udtryk, men det var ikke det jeg ville skrive, Æren er det rette ord

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-09 10:07

scootergrisen - vent med at bruge pengene til du har dem i hånden.

Ps. Mine andre profiler har dog fået præmier udbetalt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-09 10:12

Citat
Jeg "vandt" for ½ års tid siden, fik besked fra en af de andre Kandu-medlemmer, har aldrig hørt fra det mytiske Kandu-team, endsige fået penge.
- ja så kan jeg godt se at jeg har lidt ventetid endnu !!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-09 15:16

cykelhesten...........hm

Tillykke scootergrisen med månedens præmie.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-09 16:21

cykelhesten... ja jeg gætter på at det er endnu en profil af tumpen med de 1000 andre profiler

Nå men til scootergrisen med de mange $$$$

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 240 point
Dato : 02-11-09 18:45

Klaudi det er profiltumben, det er den eneste her på kandu der opretter profiler dagligt, på et tidspunkt bliver de lignet op.

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 02-11-09 19:29

Hvem end jeg så end er, så har det ikke en pind med mit spørgsmål til scootergrisen at gøre.

Klaudi & bentjuul, kandu anti-tumper, proffessorer på aller højeste plan.

Slap dog af I to søde gutter.

cykelhesten

Kom så, scootergrisen, så du kan få dine velfortjente points, og glæd dig til 500 danske kroner fra Kandu.dk - lige ned i foret. Dit heldige asen.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-11-09 19:48

"Hvem end jeg så end er"!

Jeg tænkte nok du heller ikke selv vidste det længere, multiskizofreni er vist svært at styre, især når der hele tiden dukker en ny undertrykt personlighed op.

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 02-11-09 20:03

Du har absolut ret.

Det ene øjeblik tror jeg er Dronning Margrethe og det næste at jeg er Professor Tribini.

Så vil jeg stemme på liste Å i Greve og så på Kommunistisk Parti, som ikke stiller op nogen steder.

Lytter det ene øjeblik til Sussie og Leo og det andet til Mozart.

Puh ha da.

Jeg har det så slemt ...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-11-09 20:08

Nå ja, så længe du ikke bliver Peter Lundin går det vel

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-11-09 21:18

Tror i ikke at cykelhesten i virkeligheden er Peter Brixtofte?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-11-09 21:30

Så skal scootergrisen da passe på at cykelhesten ikke kun drikker hans præmie op, men også efterlader ham med regningen på resten af Chateau Petrus'erne

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 03-11-09 05:29

Øv. Afsløret! Ja, jeg er Peter Brixtofte.

Og det passer altså ikke, at jeg opretter profiler hver dag!

I oktober oprettede jeg f.eks 30 forskellige profiler.

Og der er altså 31 dage i oktober!

Og?
Hvad vedkommer det så lige mit spørgsmål?

Hvad er "værst" og mest "snyd"
1. At have nogle forskellige profiler?
Eller
2. At holde lodtrækning hver eneste måned, og så "glemme" at sende præmien til den heldige vinder?

Ja, jeg spørger bare ...

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 03-11-09 05:32

Citat
på et tidspunkt bliver de lignet op

Hvad betyder det?

Kommentar
Fra : cykelhesten

Dato : 03-11-09 06:13

Nåh, tror sq jeg giver points til bentjuul, fordi han er altid så flink ...

ikke fordi han kunne svare på spørgsmålet

han siger jo også, at ALLE får deres præmie HVER måned ...

Har han fortalt for et par måneder siden i et spørgsmål, så det passer at præmien kommer (engang med tiden), lad være med at tro andet !

Tillykke atter engang med præmien scootergrisen.
Brug nu de rare penge fornufting!

Godkendelse af svar
Fra : cykelhesten

Dato : 03-11-09 06:14

500 Tak for super-duper-svaret bentjuul !!!