/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Vigtoft-slægten
Fra : tico
Vist : 1866 gange
40 point
Dato : 21-04-03 13:21

er der nogen der kender til slægten Vigtoft( tror) den stammer fra Esbjerg, mine morforældre hed det , boede i det gamle Jerne.
de var begge avisbude

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-04-03 13:36

Hvad årstal handler det om,det glemte du at skrive ??????
du kan prøve at søge på navnet på .....
http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
derudover er der.........
Folketællingerne på DDA.....
Senta

Kommentar
Fra : tico

Dato : 21-04-03 18:34

åh, ja mine morforældre blev gift 1921, har prøvet Familysearch uden resultat.
Deres navne var Hans Andersen Vigtoft g. m Bertha Ane Kirstine , nu vil jeg så gerne finde navnene længere tilbage

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-04-03 18:55

Du skal på akiverne og finde dine aner.....
ellere en efterlysning på Dis-Danmark .... det kan være en kan hjælpe dig der..... husk at skrive hvor de boede....årstal og deres efternavne.
Senta

Kommentar
Fra : danese

Dato : 15-06-04 15:59

Jeg hedder selv vigtoft til mellemnavn, og stammer fra Ølgod født 1978.

Kommentar
Fra : tico

Dato : 15-06-04 18:50

Hej danese

hvad hedder den gren du stammer fra, min side af slægten stammer nemlig også fra Ølgod, hvid du er interesseret kan du evt få min mail adr

Kommentar
Fra : danese

Dato : 17-06-04 16:08

Hej Tico.

Jeg har ikke såmeget forstand på det der grene. Bare giv mig din e-mail, så kan vi se hvad vi kan gøre for hinanden.

Kommentar
Fra : tico

Dato : 18-06-04 18:51

hej igen
min mail er viggor2000(snabela)yahoo.dk

Kommentar
Fra : vigtoft21

Dato : 24-11-04 11:49

Hejza.. Jeg hedder også vigtoft til mellemnavn og stammer fra Ølgod..
Jeg hedder det fra min bedstefar og jeg mener at han havde 16 søskende.

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 29-04-06 23:25

Hej endnu en Vigtoft her.. det kunne være lidt sjovt med navne på hvem i er, så det er lettere at finde ud af hvem i er...

Kommentar
Fra : Achalia

Dato : 08-05-06 21:52

Hej med jer..

Vi sidder også lidt i en knibe hvad angår Vigtoft- slægten, Vi stammer fra familien Vigtoft Andersen, fra Ølgod. Hans Vigtoft Andersen og Elvina Vigtoft Andersen hed mine oldeforældre. Min bedstemor hedder Edith Vigtoft Jakobsen Født Andersen.

Kommentar
Fra : tico

Dato : 08-05-06 22:16

Hej Achalia

Har du/i evt navne på søskende til oldeforældre på Vigtoft-siden og måske også søskende til Edith, så vil det måske være nemmere at finde, hvor de hører hjemme i slægten.

Venligst

min mail er viggor2000(snabela)yahoo.dk

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 09-05-06 10:47

Tico du er da ikke selv ret oplysende med navne, så det er jo ikke nemt at hjælpe dig der.
Men kan se min datter har været inde og skrive .

Disse er børn af Elvina(d 1976) og Hans vigtoft Andersen (d1963)
Edith Vigtoft er min mor, hun er ud af en søskendeflok på 16.....4 piger og 12 drenge.
Hans, Gunnar, Verner;kurt, jørgen, ole poul,henning, erik,Thorkild, Peter,Lis :Hilda.Irene

Min mail er underbusken snabela hotmail.com

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 09-05-06 10:51

Hovsa manglede Lige en bror Holger Vigtoft Andersen

Kommentar
Fra : martinvigtoft

Dato : 08-06-06 08:55

hej fandt lige denne side med vigtoft for er selv vigtoft.

Kommentar
Fra : martinvigtoft

Dato : 08-06-06 08:59

martin vigtoft andersen

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 08-06-06 09:00

Hej Martin
Hvor er du så fra, kender nemlig en vigtoft der hedder M,artin..

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 08-06-06 09:01

Hej Martin..
Ja men min lille fætter, så er det jo dig fra Odense