/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
aboneringer
Fra : fjordglimt
Vist : 489 gange
88 point
Dato : 21-04-03 13:05

Hej kandu.dk

Det drejer sig om mine aboneringer der er helt koks i det, nogen af dem får jeg tilsendt 3 af hver slags og andre 2, hvad skal jeg gøre , jeg har prøvet at slette dem alle sammen og så kørt det ind på ny igen, men det er lige tosset har i et godt råd.

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 13:39

Hej fjordglimt!

Du skal nok også lige sende dem en særskilt mail vedrørende dette.

Når du modtager svar fra Kandu så bring det venligst her. Det kokser også for mig ind i mellem; men jeg håber og tror det bliver bedre når de er færdige med at skifte server m.m.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 21-04-03 14:40

Hej Bjarne

Jeg har lige sendt dem en email til dem, når jeg hører fra dem skal du nok få besked herinde på dette sted. Er det i orden.

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-04-03 14:51

Hej fjordglimt!

Ja - OK

Men ellers så synes jeg da at Kandu p.t. virkelig er belvet hurtig!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 19-05-03 07:39

hej kandu
har i ikke et forslag til hvad jeg skal gøre.
Mvh fjordglimt