/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
stelnummer
Fra : smuller54
Vist : 741 gange
10 point
Dato : 23-10-09 15:50

overskrift på artikel i Fyens Stiftidende:

"18 - årig uden nummerplader"

nu spekulerer jeg selvfølglig på - om han havde et stelnummer og hvor mon det sidder ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-09 15:54

på højre balle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-09 15:54

Mon ikke det er placeret i nakken så man altid kan tjekke en langelænding.

http://www.fyens.dk/article/1347800:Svendborg--18-aarig-uden-nummerplader-og-koerekort

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-09 16:01

En stregkode på pi****.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-09 16:05

Måske stregerne så ikke er ens fra dag til dag.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 16:05

pyeha

Citat
En stregkode på pi****.

det er jo ikke at forveksle med et stempelnummer - som et andet spørgsmål i dette forum

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 16:08

Citat
Måske stregerne så ikke er ens fra dag til dag.

kommer an på vejret og selskabet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-09 16:14

Koldt er lig med små streger
Varmt lidt størrer

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 23-10-09 16:20

Hæh....

Dur ikke alligevel da variationen er for stor, i bund og grund er det ikke de sorte streger der aflæses men afstanden mellem dem samt antallet af "tomme" felter.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 16:22

Stakkels politiassistent som må sidde og opremse:

tynd, tynd, tynd, tyk tyk, tynd, tynd, tyk -helt uden Fakta erfaring

så bliver bøden 1000, kr Hr.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-09 16:27

Apropo streger på pi....

Hvad er en mands vigtigste værktøj?
Han pi., for med den kan han tisse, kneppe, lege og hvis konen klager sig kan den bruges som mundkurv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-09 16:29

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-09 16:32

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 17:13

Jeg skal da love for, at det er nogle ordentlige lemme"baskere", I her får fyret af .

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 23-10-09 17:24

Citat
Stakkels politiassistent som må sidde og opremse:

tynd, tynd, tynd, tyk tyk, tynd, tynd, tyk -helt uden Fakta erfaring

så bliver bøden 1000, kr Hr.

Spørg betjenten,han må da vide hvor han fandt stelnummeret.???
Forøvrigt med den stregkode,bliver det 1.180 kr.
Stakkels fyr.
vvdriver

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-09 20:00

Citat
nogle ordentlige lemme"baskere", I her får fyret af

Næh, blot en modernisering af den 50 år gamle sjofert med tatoveringen Adam >>> Amsterdam hos den mandlige patient på sygehustet der skal vaskes af sygeplejersken

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:03

Lige netop, Luffe A, den kom jeg også til at tænke på- men den med stregkoden var ikke min oprindelige ide `
/ tanke

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:16

God aften Luffe.

Jow da, og den var hammer god. For da den smukke sygeplejerske kom, blev den til en ordentlig lemmedasker .

Hvilket minder mig om:

Jeg har faktisk en bitte oplevelse fra et sygehus, fra den gang jeg var 7 år ung. Indlagt og skulle ha fjernet mandler og polypper. I sengen skråt over for mig en knægt på ca. 15 år. En tidlig morgen, da termometerholdet kom, vil knægten IKKE af med dynen. Han holdt meget fast, var meget rød i hovedet og desperat. Det var skide sjovt, men den gang vidste jeg ikke lige hvorfor . Men få år efter fandt jeg ud af, at han (som alle vi andre på den alder) havde haft "våde, dejlige drømme", og det var jo i de tider. Det var kun syglejerskerne, der havde et naturligt forhold til sådanne "dyneløftende" unge knægte. .

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:31

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-09 20:41

Sød historie, mon ikke hun har overfaldet manden da hun kom hjem ?

Min egen oplevelse, og den ER sand.

Jeg var 12½ da jeg lå på sygehuset med en brækket arm efter en trafikulykke, den anden var heller ikke for god.
Jeg skulle tisse, en ny sygeplejerske kom med glasflasken, løftede dynen og tog fat for at få røret ned i halsen.........altså på flasken.
Jeg fik fornemmelser, og den dumme kælling brækkede mere i den, følgelig kunne jeg ikke lade mit vand da det gjorde nas

Hun havde sgu ikke lært det med at give den et dask så den falder sammen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:46

Hun havde sgu da heller ikke lært, at et hankønsvæsen med stivert på, ikke KAN tisse . Det er jo ikke derfor man har rejsegilde .

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-09 20:51

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:57

Og rigtig god weekend til alle på denne side .

Mange hilsner fra Chris