/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Yearhouse - se lige her!!!!!
Fra : Cathcart
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 17-10-09 23:13

Hallo Yearhouse.

Du skal ha stor tak for dit "ikke" spørgsmål. Det er sgu et af de bedste indlæg, der har været her på Kandu .

Vh Chris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-09 10:50

HVOR FOR F ****.
Der er da noget jeg er gået glip af

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-10-09 11:18
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-09 13:54

UPS.
Ja den har jeg jo selv deltaget i

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-10-09 15:19

Hej Pia.

Godt gået

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-09 15:45

Citat
Godt gået

JA MIG KA' NOGLE TING DU.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-10-09 21:14

Jow da Pia. Du æ helt leifi .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-10-09 21:17

Men hvor hulen bliver yearhouse af ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:41

Måske det var en idé at du skrev til Yearhouse i pm og fortalte om denne tråd??

(ja ja, jeg går i seng liiige om lidt)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:42

Nu ved jeg ikke om yearhouse har lukket for pm, men hvis han har, så skriv det dog i hans egen tråd... du ved den der med vittighederne som du refererer til

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:47

Der var den "post mortem" igen . Men da jeg går ud fra, at yearhouse er spillevende, har jeg skrevet til ham i hans profil .

Og sov godt

PS!
Lagde du lige mærke til, at du ikke fik denne her . For vi er heldigvis nogle, der har pli

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:52

Du er sgu en dannet fyr

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:56

Så absolut, og 1000 tak for de pæne ord .

Og GOD NAT

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:58

Altså jeg har briller på,så du behøver ikke skrive med fremhævet tekst!!!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 23:01

Nu må du altså se at skrubbe i kanen. Jeg har en god gammel krimi af Torben Nielsen, som jeg skal ha læst lidt i, inden jeg selv "lukker" ned.

Og tak for i aften . Det har været hyggeligt .

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 200 point
Dato : 19-10-09 23:39

Hallløøøjjjjj

Jeg bukke og skraber ydmygt....Jeg morer mig osse kosteligt over jeres indlæg.
Så det kan vel kaldes Selvsving?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-10-09 00:48

God meget sen aften Yearhouse.

Endelig et livstegn fra dig, så jeg kan acceptere dig .

Og pas på med at gå i selvsving, for man får bare .

Ha en god nat .

Mange hilsner fra Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 20-10-09 00:50

Du var en anelse svær at få fat på

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-10-09 09:40

Hej hej.

Jeg må indrømme, at jeg TROEDE jeg havde svaret...glemte vist at trykke "send" (Jeg hedder jo ikk "Tom" for ingenting)...Bare kald mig tanketom..

Jeg syntes osse det er dejligt afslappende med en tråd, der kan give trækninger i mundvigende, men jeg kan da osse være seriøs og deltage på "almindelige vilkår".

Kun når der er kævl og ævl hopper min kæde af. Dem dropper jeg, da de kun er foder til dem, der virkelig ønsker at sprede negativitet for at pisse et eller andet territori a´.

Men TAK til alle søde mennesker.

TOM fra Århus

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 22:43

God sen aften Tom.

Jeg kan kun bifalde dine bemærkninger om tråd og brugere .

Vær hilset og pas på dig .

Vh Chris i Odense

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 22:46

Og her købte jeg et spørgsmål, kun for at se i siger go' nat - så godt som

Så må vi jo smutte over i yearhouse tråd den er åben endnu

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 22:47

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 22:52

Syntes du ser dårlig ud på det billede, måske du skulle søge læge... rød næse og tunge