/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Sadeltaske Palisades
Fra : 75653
Vist : 629 gange
200 point
Dato : 17-10-09 17:43

Hej der

Købte for noget tid siden en Ruff Wear Palisades Pack til min han vovse, men da han lå lige på grænsen mellem M & L og M var udsolgt købte jeg en L, den var så som en selvfølge lige 2 cm for stor i brystet :(.

Nu ville jeg så prøve at sy den lidt ind i brystet, så jeg tog og sprættede op så jeg kunne trække gjorden 2-3 cm ind, og for at få plads til at kunne sy på maskinen pillede jeg den fra resten.

Nu har jeg glemt hvordan den sad på fronten, og håber at der er en hunde ejer der kan hjælpe med et billede af fronten på en sådanne.

Det er den gl. model jeg har, den med en plastik trekant ved brystet.

Håber at der er en der kan hjælpe

/Rex

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-09 21:45
Kommentar
Fra : 75653

Dato : 17-10-09 22:50

Yeps, men billedet er ikke godt nok til at jeg kan se hvordan jeg skal placere midter gjordten :(

/Rex

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-09 22:58

Kan du ikke bare smutte ned i en forretning og se den efter i syningerne

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 17-10-09 23:03

Vi har ikke nogle butikker her i området der forhandler noget sådanne :(
ellers havde det været en super idé

/Rex

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-10-09 13:04

Her er måske et billede, du kan bruge.
Du kan zoome ved at flytte pilen hen over billedet. Nedenunder er der også et ret tydeligt billede af en hund forfra.

http://www.ruffwear.com/Palisades-Pack?sc=2&category=13

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 18-10-09 13:38

det er den gl. udgave jeg har, den du har linket til er den nye :(

/Rex

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-10-09 14:48

øu...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 15:19

Ikke den helt rigtige model, men måske du alligevel kan bruge billedet??

http://www.backcountryk9.com/104/0/Products.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 15:21

Nå øv, det var vist det samme skidt som du havde fået link på

http://lonelyplanet.altrec.com/shop/detail/37789/

du må selv tage den på, så giver det nok sig selv

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 18-10-09 16:23

Har prøvet, altså ikke at tage den på men at give hunden den på - men jeg kunne ikke lige hitte hvordan jeg skulle sy den igen :'(.

Det er sq ikke sådan når man er light dement.

Havde bare håbet på at der var en hunde ejer der havde en mode som min, der lige kunne tage et billede af bryst delen så jeg kunne se hvordan den er syet ved tværdelen..

/Rex

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-10-09 16:44

...Ellers må du bare improvisere...

Det er jo ikke SÅ vigtigt, om den bliver helt ligesom den var engang. Det er vigtigere, at den fungerer.
Og modellen er jo åbenbart blevet ændret siden du købte din. Det kunne være fordi din model ikke var optimal..
Du kan måske gøre den bedre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 16:56
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 16:57
Kommentar
Fra : 75653

Dato : 18-10-09 19:25

@Birgitta
Det ender det oxe med at jeg bliver nød til, ville jo bare gerne at den ar som da jeg købte den, bar indre i bryst :)

@Nordsted1
Desværre ikke nolge af billederne, hverken googles eller det sidste likn du smed... Enten er der ikke billede af bryst partiet eller billede er så lille at jeg ikke kan se hvordan vrystet er samlet.

/Rex

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 19:48

Jeg opgiver

Ikke din model, og hunden er også meget aktiv, men ca 13 sek inde, står den lige og trækker vejret

http://www.youtube.com/watch?v=vE4OQAWYM78

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 21-11-09 20:54

Hej Norsted1

Smider du ikke et svar, du fortjener points for at have smidt flest links til billeder mm.

BTW. det endte med at jeg "bare" syede skidtet sammen og smed den hen i et hjørne. (Gik en tur med hunden hvor han havde den på, men det viste sig at taskerne oxe var lidt for store, så nu er den smidt hen i et hjørne :()

/Rex

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-09 21:00

Jamen jeg kan ikke svare mere end jeg har gjort

Ærgeligt at du ikke fik skidtet til at virke--- smid den hellere helt ud, ellers ærgrer du dig hver gang du kikker i hjørnet

Godkendelse af svar
Fra : 75653

Dato : 21-11-09 21:03

Ja hov der sorry, jeg havde ikke lige tankerne med mig.

Tror nu at jeg gemmer den, kunne jo være at man stødte ind i nogle der kunne bruge den, den repræsentere trods alt godt 1200 penge...

/Rex