/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vandspredere til vandhaner
Fra : DKJOL
Vist : 1941 gange
100 point
Dato : 10-10-09 15:22

Findes der en net-shop, hvor man kan købe vandspredere til at sætte på tuden af vandhaner ? Jeg har forsøgt mig med Jem&Fix samt Harald Nyborg. Ingen af stederne kan jeg finde disse. Jeg har været for nærrig til at købe dem i Silvan, og jeg føler mig overbevist om, at det må være muligt at disse vandspredere, der grundet tilkalkning skal skiftes en gang i mellem. (Jeg er klar over de kan reneses osv, men jeg er vil finde et online-sted til bestilling af den slags tilbehør).

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-09 15:39
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-10-09 15:43

Hvad med at købe en ordentlig een gang for alle ?
http://www.billigvvs.dk/Ventiler-Stophaner-Luftblandere--Varioperl-perlator-195540.html

Som ansat hos en grossist har jeg selv haft tæt på 200.000 af de billige gennem hænderne da de var mest populære, men salget er næsten på nul da ikke mange bruser deres ting af i køkkenvasken grundet miljøbevidsthed og vandpriserne, stille løbende vand og en børste er billigere

Du kan også finde dem i 10-kroners boder direkte import fra Kina, men kvaliteten er derefter.

Kommentar
Fra : DKJOL

Dato : 10-10-09 16:12

Tak for besvarelser. Første svar får point. Alle links er dog interessante.

Godkendelse af svar
Fra : DKJOL

Dato : 10-10-09 16:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-09 16:20

Perlatorer er noget griseri, hvis de ikke bliver renset ofte.
Der kan sætte sig bakterier som hygger sig gevaldigt og de bliver ikke skyllet ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-09 16:36

Velbekommen