/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mus lagger i wow(& andre spil)
Fra : Shadowflip
Vist : 914 gange
20 point
Dato : 08-10-09 15:07

Hej

Vil høre om der er nogen der har oplevet at musen ikke har "fat" i karakteren imens man gamer? og om der evt. er en løsning på dette?

Det er virkelig irriterende og oplever det lidt for tit! Det er nemt at dø, tabe pvp eller arena game eller andet når ens mus ikke virker som den skal.

Specs:
Dell Inspiron 1520
2 GB Ram
Vista 32bit home premium
Intel Core 2 Duo T7100 1,8GHz
Microsoft Intelli mouse 3.1 (USB mus)
Jeg har Adaware og AVG installeret
UAC taget fra
Har prøvet at starte wow.exe som administrator - still the same har søgt efter en løsning i lang tid uden held.. Så hvis nogen tager mod en udfordring om at prøve at fixe det ville jeg være meget taknemlig! :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-10-09 15:39

WOW er, så vidt jeg ved, et meget tungt spil og det, sammen med Vista og kun 2GB ram er en meget dårlig løsning. Som du selv kan se...

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 08-10-09 17:07

Det kan godt være det er tungt, men det har aldrig gjort det før så hvorfor starte nu?

har lige taget min oldgamle MS intelli 3.0 some virker... hvilket er ret underligt?.. har også prøvet mine forældre labtec mus som slet ikke er en gamer mus og den hopper også som den nye msi3.0

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 09-10-09 09:38

Hejsa,

Jeg spillede meget wow for en del år siden og kender godt til dit problem.
For mit vedkommende var det 2 ting som gjorde forskellen på om musen laggede eller ej.
Den første ting kan være softwaren til musen/driver problemer. Den anden ting kan være en beskadiget mus. Det kan være at laser-hovedet er blevet lidt løst eller beskidt eller lignende.

mvh Moose

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 14-10-09 12:17

gå ud og invester 100 kr i et nyt mus...længere er den ikke

Accepteret svar
Fra : squig

Modtaget 20 point
Dato : 17-10-09 07:47

ja lyder lidt som om en ny mus kunne være problemet...

lyder måske dumt, men har du ellers prøvet at foretage en diskfragmentering?
og som hurtigt fif. prøv lige at sætte indstillingerne ned inde i spillet og se om det har nogen effekt.
har det det, og det kører flydende igen, så ville jeg nok råde dig til at købe flere ram, da det jo så ikke er musen som den er gal med.

held og lykke

hilsen X-wow nørd

Godkendelse af svar
Fra : Shadowflip

Dato : 24-10-09 04:58

Tak for svaret squig. Er ved at købe flere RAM da jeg selv tror det kan være problemet.. og synes dit svar var det bedste :)

Kommentar
Fra : Klosterdk

Dato : 02-11-11 11:57

Msi 3.1?? tror du har fået fat på noget bras af en mus 3.1 er ikke en rigtig mus 3.0 er altid en go gaming mus og det har ikke noget med ram at gøre da du har 2 så du behøver ikke flere