/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Oplysning om 2cb fly??
Fra : mari7anne
Vist : 3054 gange
100 point
Dato : 08-10-09 15:06

Hej herinde. Jeg sidder her i dyb sorg og nærmest i choktilstand, da jeg har mistet min søn på 22 år. Har fået at vide, at han ved et uheld døde af en overdosis bestående af 18 mg 2cb fly iblandet energidrik. For mig lyder det som ikke særlig meget, men jeg kender intet til stoffer eller trips eller virkningerne deraf. Kendte slet ikke til min søns misbrug heller. Hvad er det for et stof, hvordan virker det og hvordan kan man tage sådan noget hvis man ved det er farligt og at man kan dø af det. Jeg har så meget brug for, at prøve at forstå HVORFOR dette kunne ske. Kan nogen af Jer herinde give mig nogle oplysninger om 2 cb? Det bringer ikke min søn tilbage, men jeg kommer måske til at vide lidt mere om, hvad dette stof er for noget og hvad der er sket i den sidste stund af hans liv. Min søn var ikke dum, var glad for livet og havde en sød kæreste, en familie som elskede ham og var lige blevet student, så det var ikke på grund af psykiske problemer at dette tragiske er sket. Åh hvor ville jeg gerne kunne forstå meningen med det her. Vil være taknemlig for alle oplysninger I kan give mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-10-09 15:33

Hvor er det dog ganske rædselsfuld, jeg forstår godt din sorg og choktilstand.. Jeg håber du har gode venner og familie du kan få støtte hos

Jeg kender intet til 2 cb fly, men i denne debat kan du læse lidt mere om det, men jeg kan da se, at de 18 mg er en meget stor dosis

http://www.psychedelia.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=25783&st=0&sk=t&sd=a&start=25

Stort trøstekram

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-09 15:36

Min dybeste medfølelse, og Fanden tage de personer der deler de stoffer ud.
Hvis stoffet var iblandet drikken uden hans vidende er ingen straf hård nok for synderen.
Du bruger ordet uheld, men jeg ville bruge nogle hårdere ord.

Med alt mulig forbehold for hvad læger og andre har oplyst, og mine måske uvidende svar der er fundet via Google, ser det ud til at 2cb Fly er et hallucigen, ligesom det berygtede LSD.
http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio/Rusmidlernes_biologi-11.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/2C-B-FLY#Effects

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 15:48

Min dybeste medfølelse. Et godt råd, få en samtale med din læge, vedkommende kan give svar på dine spørgsmål.

En anden ting er at hvis din søn for første gang skal prøve en pille som en anden er vant til at tage, så kan det gå grueligt galt. De der ekstacy piller er forskellige og de unge spiller roulette med deres liv når de bare sluger pillerne.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-10-09 18:19
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-10-09 19:02

Kære mari7anne

Svært at skrive det her.
Du har fået nogle måske brugelige oplysninger om noget ret farligt der ser ud til at være nyt, selv om visse grundelementer går igen.
Med den viden synes jeg at Du skulle tale med en kompetent person og en Du har tillid til, lægen f.eks, under fire øje eller med familien for at få afklaret det Du ønsker at finde ud af, nemlig hvad der er sket inde i ham de sidste timer af hans liv.
Når Du er afklaret nok til at spørge om tingene er Du nok også rustet til at klare det punkt.

Det er barsk at have en viden om hvordan vores kære har forladt denne verden, men på sigt giver det alligevel ro i sjælen fremfor en ødelæggende uvished.

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 13-10-09 16:59

Tak for jeres svar. Jeg ville gerne have givet Jer point allesammen, men det kan man desværre ikke.
Jeg er blevet lidt klogere omkring 2cb fly efter utallige timers læsning på nettet iogså på nogle amerikanske sider og ved hjælp af Jeres links. Det ser for mig ud som om, at det ikke var 2cb fly han døde af. En forkert mærkning af stoffet, så det indeholdt noget andet end ham og hans kammerat troede, kan måske være årsagen. Jeg fandt desværre også ud af, at min egen søn var leverandør af disse skrækkelige ting og solgte videre til andre unge. At finde ud af den skrækkelige ting oveni vores store sorg over at have mistet ham, har ikke gjort smerten mindre, blot mere forfærdelig. Jeg kommer aldrig til at forstå det. En ung mand i Californien er død af det samme. Hvad pokker er det der sker med nogle unge mennesker, siden de tør sætte deres liv på spil ved indtagelse af sådan noget lort (ja undskyld mit orddforråd) og risikere at udsætte deres familier og dem som elsker dem, for sådan en sorg.
Jeg sidder her og føler mig så dum, at jeg ikke anede noget som helst om min søns misbrug og hans såkaldte forretning. Vred på ham, fordi han har gjort sådan noget og vred på ham over, at han udsætter os for den store sorg og smerte. Hvordan kan man være så blind som forælder, så man slet ingenting kan se overhovedet???

En meget frustreret mor.

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 13-10-09 17:00

Tak for svaret LuffeA.