/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
noder til jeppe aakjær lysglim
Fra : peteralf
Vist : 1230 gange
50 point
Dato : 02-10-09 13:28

Er der nogen som har noder til denne sang ?
Eller en an/henvisning

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-10-09 15:22

Kun fundet noget, som man skal betale for- men det er altså ikke til point- for det kan enhver finde på nettet

http://www.jenle.dk/e-shop/order_product.asp?s=1&r=6

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-10-09 15:23

mon dog ikke biblioteket har det ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-10-09 19:31

Gå ned på dit lokale folkebibliotek og få bibliotekaren til at skaffe dem.
De har også kopimaskine.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-09 10:38

http://netmusik.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa

Her kan du hente og printe noder ud, ganske gratis.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-10-09 17:18

http://primo-7.kb.dk/primo_library/libweb/action/search.do?ct=facet&fctN=facet_rtype&fctV=scores&fn=search&vl(132594644UI1)=all_items&ct=search&vid=KGL&indx=1&dum=true&vl(140144189UI0)=any&vl(freeText0)=lysglimt på min rude&srt=rank&vl(1UI0)=contains&frbg=&tab=default_tab&mode=Basic&scp.scps=scope%3A(KGL)

Jeg har ledt lidt videre - fordi jeg ikke kunne lade være og såvidt jeg kan se, kan du bestille en fotokopi på ovenstående adresse til biblioteket

kære teil- man skal jo have en kunstner der har indspillet og sunget lysglimt på min rude og det kan jeg ikke se nogle steder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-09 08:48

smullerhoved du fatter ikke ret meget

og her er det peteralf der ber om hjælp, forstået ?