/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Megaupload
Fra : o.v.n.
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 28-09-09 11:32

Flere gange har jeg brugt Megauploads gratis mulighed, når jeg vil sende en fil som er for stor til mailboksen (10MB) senest i aftes, da ville jeg sende fra min bærbare med Ubuntu, det kunne jeg ikke Firefox gik i coma og måtte tvangslukkes efter en tid, det var ikke første gang, for en måneds tid siden kunne jeg heller ikke uploade fra min bærbare (jeg kan godt downloade) hvorfor kan jeg bruge Firefox til Windows men ikke Firefox til Linux ? Er det noget som kan rettes ? Nogen her som har erfaringer med siden ?
http://www.megaupload.com/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 28-09-09 11:43

Ingen erfaring med den - men prøv www.yousendit.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-09 11:47

Det er jo en mulighed, men du ved vel ikke om Ubuntu Firefox kan håndtere den side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-09 12:02
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-09 13:08

Her er mit problem så: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/flashplugin-nonfree/+bug/381160
der bliver ro fra min side nu, arbejdet kalder om lidt og bagefter skal jeg have stavet mig gennem den side for at se om der er en løsning ellers vil jeg bruge YouSendit næste gang

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 28-09-09 14:00

Eller du kunne bruge rapidshare, som købe eller gratis account, her er linket til den gratis

http://www.rapidshare.com/freezone.html

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-09 01:17

Tak for svaret refi. Den virker også med Ubuntu har lige afprøvet med en test fil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-09 01:19

Rapidshare klikker ikke så godt i mine ører, men den er måske god nok