/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Driver t Acer Aspire 3682WXMi
Fra : rudik
Vist : 648 gange
60 point
Dato : 26-09-09 19:38

Hej, efter at have installeret Ubuntu på min bærbar, fortrød jeg, og ville gerne have en installation af XP ved siden af. Men efter at have formateret min computer med ubunto boot cd´en, resulterede det i , at filerne til genopretning af XP også forsvandt. Det er de filer man booter fra når man ønsker at formater sin acer pc. det er istedet for at lægge en XP cd med i kassen. Nu har jeg så installeret XP fra en cd der ikke tilhørte min bærbar. Der følger driverne jo ikke med. Det resultere i at jeg mangler nogle drivere, isæt netværks driveren. Er der nogle der kender et program eller en pakke med alle driverne i.

Der må jo findes en løsning med alle drivere. Ubuntu installere man jo bare, og så er alle drivere på i forvejen. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde drivere til en acer Aspire 3682WXMi (bærbar computer)

Mvh. Rudi

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-09-09 19:54

ups. Jeg fandt dem http://support.acer-euro.com/drivers/downloads_gd.html
Sidst jeg kiggede, var de der ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : rudik

Dato : 26-09-09 19:54

Jeg fandt selv svaret

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR