/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Puslebord?? Hjæææælp!
Fra : LarsLøkken
Vist : 782 gange
200 point
Dato : 26-09-09 08:48

Jeg søger dette puslebord, eller et der ligner: http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornemobler/andet/annonce/5800796
(Dette er ikke længere til salg).
Det vigtigste er at der er udtrækskurve, samt forhæng. Er der nogen der ved hvem der laver sådan et, eller hvor man kan købe det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 09:06

En lille sidebemærkning

Jeg havde lavet en hylde over puslebordet, det syntes jeg var nemmere at overskue, i stedet for at skulle trække et gardin til siden, bøje mig ned og lede samtidig med at jeg skulle holde øje med babyen

På hylden havde jeg sat kurve hele vejen hen, så kunne jeg i et snuptag tage kurven, og sætte ved siden af barnet og finde hvad jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 09:27

Alternativt dette

http://www.babysam.dk/Pusleborde.aspx

og så selv monterer et gardin og købe kurve

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 26-09-09 10:05

Jeg fik et gammelt spisebord af min mormor, pladen beklædte vi med tyk skumgummi og over det en voksdug. Det stod i et hjørne så vi lavede et par plader så væggene også fik skumgummi og voksdug.
Vi havde til under bordet købt et/to stativ med skuffer og stillet det under bordpladen. En gardinstang på kanten af bordet og et gardin. Det fungerede til begge børn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-09 10:17

Jeg tror nu, det er et, de selv har "lavet"

Det ligner et underskab sat på høje ben/måske skruet fast i væggen. Indmaden har de selv valgt. I stedet for låger har de sat en gardinstang på skabet.

Jeg vil tro det hele kan købes i Ikea.
Men du kan jo ringe og spørge dem, hvor de har købt det.

God weekend

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-09-09 11:35

Flere af tingene kan også fåes i Jem og Fix. Og ans har ret, jeg tror ikke du kan købe sådan et arrangement færdigt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 11:49

Jeg tror også man kan købe det som køkkenelement, der er da i hvert tilfælde både trådkurve og hylder i nogle af elementerne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-09 13:13

Øv , hvad ser jeg LarsLøkken er en af de brugere, der lader sine spørgsmål annullere.

Jeg tror ikke, du kan købe et sådant "puslebord" færdigt. Så et reelt svar kan du ikke få

Som jeg tidligere skrev, så har de "lavet" det selv. Ring til sælger og spørg hvor de har købt elementerne.

Her kan du læse, hvordan du afslutter et spørgsmål

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Brugerne er her for at hjælpe og sætter pris på "tak for hjælpen"

Kommentar
Fra : LarsLøkken

Dato : 26-09-09 15:33

Pointene skulle ha` gået til ans, men den uvedkommende kommentar til sidst, er næppe mange point værd. Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige, så skulle man måske lade være. Bare et godt råd til dig ans.
Så til alle der har forsøgt at besvare mit spørgsmål: Mange tak for hjælpen, og tak for lort til ans!
Pointene går til granner01

Godkendelse af svar
Fra : LarsLøkken

Dato : 26-09-09 15:34

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-09 16:02

Det glæder mig at du kunne bruge mit råd

Det du kalder for en gang lort var bare et godt råd til dig.

Du må da indrømme, at du ikke har været god til at lukke dine spørgsmål. Da jeg skrev mit indlæg havde du ialt stillet 6 spørgsmål, de 5 af dem havde kandu annulleret. Du har dermed fået fratrukket ledige point som straf.

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=267322

Men det hele endte jo positivt i stedet for igen at ende i en gang lort, som du kalder mit råd.

Du lukkede jo dit spørgsmål, så mit indlæg har jo gjort indtryk på dig.

Jeg håber, at du finder en løsning med det puslebord, som ikke kan købes færdigt .

God weekend til dig og din familie