/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
tog bageform af silikone
Fra : maafrandsen
Vist : 1680 gange
100 point
Dato : 23-09-09 16:38

hej er der nogle der har sådanne en form og kender til den... jeg har den, men syntes jeg har svært ved at få togvognen ud, uden den går i stykker, evt nogle der har en vellykket opskrift på kage til den..s

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-09 19:26

Jeg har 2 forme med silikone belægning og jeg bruger dem til rugbrød og formbrød og der de de helt fantastiske. Jeg vil ikke bruge dem til rørekager, der bruger jeg almindelige bageforme.

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 23-09-09 22:12

den er beregnet til at bruge til at bage i...s

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-09 11:13

Ja men jeg synes ikke de er gode til alminelige kager. Der foretrækker jeg gammeldags forme.

Og på mine silikoneforme står der direkte at de er til rugbrød. Det er rugbrødsforme.

Har dine forme lodrette sider?

Accepteret svar
Fra : stjerneboern

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-09 08:22

Du kan købe en flaske spray fra Wilton der hedder Bake Easy det er en non-stick spray, den sprayer man formen med. Den kan du købe hos www. Specialkoebmanden som ligger i Rødvovre. Håber det er rigtigt stavet.
Det kan være du kender den i forvejen, har ligget inde på strøjet specialkøbmanden
men ring i forvejen for at tjekke at den ikke er udsolgt.
skriver lige hele linket:
Adresse

Specialkøbmanden ApS
CVR: DK 31 94 61 90
Postadresse:
C/O Cakes & Co. ApS
H.J. Holst vej 14
2610 Rødovre

Telefon: +45 3315 1288

E-mail: gladmedmad@hotmail.com

Åbningstider:
Mandag og tirsdag kl. 12.00 til kl. 16.00
Onsdag, torsdag og fredag kl. 12.00 til kl. 18.00
Lørdag kl. 10.00 til kl. 14.00

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 04-10-09 10:56

til granneo1, formene er ik ret høje, de er til at bage kage i kan slet ik bruges til rugbrød. og tak stjerneboern, måske det er den vej jeg skal gå...s kender godt siden lidt, men har aldrig tækt på den mulighed...s skal da prøves tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : maafrandsen

Dato : 04-10-09 10:56

Tak for svaret stjerneboern.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 04-10-09 18:58

Det var så lidt, bruger det nemlig selv og det gør tingene nemme.