/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Banned for cheat i CS
Fra : ara
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 23-09-09 13:27

Hej.

Min søn har brugt nogle cheat i CS.
Nu er han blevet Banned.

Hvad betyder alt dette?

Skal han ud og købe en ny cd med CS?

mv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-09 13:30

Banned= udelukket pga dårlig opførsel,,, og det ved din søn nok også

Kommentar
Fra : ara

Dato : 23-09-09 13:43

Hva satan. Så skal han have en kindhest

Skal han så ud og købe en ny cd, for at kan spille igen.

Nu har han spillet det i over 2 år, og ville så lige prøve med noget
snyd som han siger.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-09 13:48

Du behøver ikke give ham en kindhest, straffen er nemlig

Han skal ud og købe en ny cd og oprette en ny bruger på CS, altså starte helt forfra... så har han lært lidt igen

Han skal endelig huske at oprette en ny bruger, ellers er det spildt at købe et nyt spil

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:01

Han er formentligt bare blevet banned fra en server og ikke hele spillet ?
I så fald behøver han ikke købe et nyt spil, men kan bare ikke spille på den server han er banned fra.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 23-09-09 14:05

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:09

Så han er helt banned i CS åbenbart ? utroligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-09 14:14

Sønnen siger lige, at der er noget med 2 servere hvor man ikke har vacsecure på, og at han muligvis kan spille der.... det er der alle snydepelsene holder til

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:15

Ja, som jeg skrev er det fra SERVEREN og ikke spillet han er blevet banned, så han skal IKKE købe nyt spil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-09 14:19

Der er ikke mange der spiller på de ikke vacsecure servere, da det er der alle snyderne holder til, drengen får mest ud af spillet ved at starte forfra.. de overvågede servere er ca 98% af dem alle

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:25

Man bliver ikke banned fra alle vacsecure serverne, man kan bare risikere ikke at komme ind på dem hvis man har en hack, altså har en snyde software m.m.
Så det er ikke den optimale løsning at købe et nyt spil og starte forfra. Det er bare at fjerne den hack man har installeret. Og man er IKKE banned fra alle vacserverne forbi man er blevet det på en.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-09-09 14:32

Dehab nu må du da stoppe -.-

HVIS du er blevet VACBANNET fra EN server er du VACBANNET fra ALLE servere der kører vac secure sikkerhedsmodul...

det vil sige at det er ALLE servere der ikke køre det....

Der er på INTET tidspunkt opgivet om det er fra EN server eller hvad hans console ellers angiver det til at være så lad dog være med at give drengen et falskt håb...

Sandsynligheden for at han er blevet VACBANNET er ca. 99% sikkert da folk som banner cheatere fra deres servere sender en video ind til VACSECURE og ud fra denne video er der typisk bevismateriale nok til at han bliver bannet fra VAC...

DERFOR er han permanent bannet på alle servere der kører med VAC... Hvilket som Nordsted1 siger nok passer med at det er 98% af alle servere i verdenen..

Selvfølgelig kan man spille på de servere der ikke er vacsecure.. Der kan du snyde lige så tosset som du vil sammen med alle de andre idioter der har gået hen og fået sig banlyst.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:36

Altså kan han stadig spille

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 14:40

Inden drengen skal ud og købe nyt spil og starte forfra, skal han da prøve og se om han kan komme ind på de servere, andet ville da være tåbeligt, da det ikke er 100% sikkert han er blevet banned fra alle.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-09-09 14:48

Det er 99% sikkert at han er blevet bannet fra VAC secure servere...

Derudover så er din kommentar
Citat
Altså kan han stadig spille

helt hen i vejret.

Man kan ALTID spille et spil hvor man kan sætte sin egen server op.

Det er direkte imod dansk lovgivning at udgive et spil hvor man kan blive forhindret i at spille det.
I princippet kan han lave sin egen server og spille med sig selv og skyde på INGENTING rundt om sig, hvilket bare ikke er pointen i spillet.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-09-09 15:04

Ja, så er kommentaren vel heller ikke "helt hen i vejret", han kan stadig spille.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-09-09 15:06

Den ER helt hen i vejret for det er ikke at spille...

Prøv at åben en 7-kabale (det burde alle comptuere kunne ;)) og så sæt dig og stir på kortene i en halv time...

Kan du se hvor dødsygt det er?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-09-09 15:24

Og en halv time senere kommer Dahab tilbage... "Jep, det var faktisk røv sygt"..

Kommentar
Fra : Klosterdk

Dato : 02-11-11 11:59

Sig til din søn han kan hente en cs 1.6 lan version der kan han bare snyde alt det han vil der sker intet hvis han vil snyde med sit rigtige steam så skal han ind under filter og vælge not vac secure der kan han også snyde så meget som han vil