/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Walt Disney film
Fra : Carina76
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 23-09-09 08:00

Jeg søger en masse Disney film, men er lidt for nærig til og betale flere hundrede kroner for dem.
Jeg holder mig dagligt opdateret inde på Trendsales.dk om der er kommet flere ind og nogle gange på DBA.dk
Men er der nogle herinde som har andre gode sider?
Og er der nogle som ved, hvor man kan finde, hvilke som er udgået og hvornår de kommer igen?

Er der nogle herinde, som vil af med sine Disney film, må de gerne skrive.
Kun DVD film.

Og lige en sidste ting, jeg har nogle gange Disney VHS film. Jeg ved, at man kan få dem "over spillet" så det bliver til DVD. Er der nogen som kender, en der gør det i Thisted eller omegenen ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-09 09:34

Gå til en fotohandler, her i hovedstaden koster det 400 kr at få overspillet 1 DVD. Så det er en dyr løsning.

Du skal ikke regne med at købe dine Disneyfilm billigere, det er Disney der bestemmer prisen. Og det er dem der bestemmer hvornår de må sælges. Du må selv holde dig orienteret om hvornår de udgives. Hvis du køber en af de nye Disneyfilm, så vil der i reklamerne nok være en oplysning om hvilke film der bliver mulige at købe.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-09 10:21

Der er også muligheder på

www.papkassen.dk

www.guloggratis.dk

www.brugt.dk

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 26-09-09 12:52

Du kan også prøve på QXL.dk (Auktionsside)

Mht til at få en VHS film til DVD, så får du her et link, hvor en anden har spurgt til samme:

http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=146922

Mange hilsner

"MLKL"

Kommentar
Fra : louisegm

Dato : 11-10-09 03:27

du kan købe dem inde på guloggratis.dk for 10kr stk

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 08-11-09 11:15

Tak for svaret Nordsted1.