/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Photoshop Element 5.0
Fra : Cheeta
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 21-09-09 17:27

Hej derude

Jeg har købt photoshop element 5.0, som jeg uden problemer kunne lægge ind på windows xp...

Men nu har jeg købt ny computer med Vista, kan godt lægge programmet ind, men når jeg vil åbne det, får jeg en medeelse - windows ikke kan finde genvejen -

er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-09-09 17:45

Hvis du har et icon på skrivebordet, så se lige på dets egenskaber, måske passer linkangivelsen ikke med den virkelige vej til programmet.
Prøv om du kan starte det fra din STIFINDER eller hvad den nu hederi VISTA.

Kommentar
Fra : Cheeta

Dato : 21-09-09 18:01

har kigget på egenskaber, der står ingen genvej

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 21-09-09 18:41

*Vista users need to download an update patch from Adobe when they install."

I then found this:

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3569

Since Adobe offers a free trial I would download and see for yourself if it is slow or not on your system.

Kilde:
http://help.lockergnome.com/vista/Photoshop-Elements-Vista--ftopict69606.html

Systemkrav:
http://www.adobe.com/products/photoshopelwin/systemreqs.html

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:01

Citat
kan godt lægge programmet ind, men når jeg vil åbne det, får jeg en medeelse - windows ikke kan finde genvejen -

Går UD FRA du har installeret, programmet IGEN, altså på din Vista.

Har du 2 partitioner virker genveje ikke fra 1 system til et andet.
Du skal så installere det PÅ DET RIGTIGE DREV ? D:(Vista) og ikke C: da der ellers ligger et andet system, som INTET har med Vista at gøre

Og du kan ikke bare kopiere det over, på vista.

Citat
har kigget på egenskaber, der står ingen genvej

DET ER IKONET du skal klikke på / egenskaber/ find placering.
Og find programmets EXE fil og H_KLIK på samme og opret en genvej til skrivebord

Ellers ligger programmet i C: adobe__

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:02

Citat
Ellers ligger programmet i C: adobe__

C: Programmer/ adobe ??

Kommentar
Fra : Cheeta

Dato : 22-09-09 17:38

Hej Kanduhjælpere....
Tak for jeres forslag, har desværre ikke tid til at afprøve forslagene nu, da jeg skal på job

Godkendelse af svar
Fra : Cheeta

Dato : 24-09-09 17:45

Tak for svaret Klaudi.

Det lykkedes, efter at jeg downloadede patch, fra Adobe

Og samtidig tak til jer andre, der også forsøgte, at hjælpe.....
Mvh. cheeta

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-09-09 18:16

Velbekommen