/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Eget firma
Fra : Sumper
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 30-10-01 13:02

Nogle venner og jeg vil til at starte et firma der laver hjemmesider og reperarer computere. Er der nogle gode stedder på nettet til at få hjælp? Eller er der nogen der kan komme med et godt tip?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 30-10-01 18:31

Hej

Hvis det er hjælp til at starte firmaet op så prøve www.startguide.dk

--
Med venlig hilsen

Klaus Egebjerg
Brygladen I/S
www.brygladen.dk
info@brygladen.dk

"Sumper" <Sumper.news@kandu.dk> wrote in message
news:6zwD7.3113$Ip2.64175@news010.worldonline.dk...
> Nogle venner og jeg vil til at starte et firma der laver hjemmesider og
> reperarer computere. Er der nogle gode stedder på nettet til at få
> hjælp? Eller er der nogen der kan komme med et godt tip?s.
teledanmarks(dette er bare
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : movingrok

Dato : 30-10-01 20:02

Har I en hjemmeside eller lidt mere om jer??

Godkendelse af svar
Fra : Sumper

Dato : 01-11-01 14:38

Tak for svaret Klaus Egebjerg.

Kommentar
Fra : Heidi_

Dato : 22-02-02 12:05

www.selvstarter.dk er en god hjemmeside der giver mange gode råd ved etablering og drift af virksomhed.

Med venlig hilsen
Heidi Davidsen

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 11-04-02 19:53

En god ide er at deltage i et af de kurser mange kommuner har for nye selvstændige, de giver en hurtig information om hvilke krav told & skat kræver, samt små tips og gode ideer.