/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
k56-isdn
Fra : dos-man
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 15-09-09 23:44

jeg kommer lige fra et kundebesøg og de skulle have skiftet , fra det gamle isdn modem ud med fibernet ( komplet Installation)
mit spg. til jer nu er hvornår gik i fra de gamle modem system ( de sidste du havde )

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-09 01:05

Det gjorde jeg den 3.juli 2002, der var et tordenvejr som ødelagde modemet og jeg havde i forvejen spekuleret lidt i højere hastigheder, så købte jeg netkort og adsl af TDC som jeg stadig bruger, hastigheden er sat op nogen gange i tidens løb, men jeg er stadig begrænset af afstanden til centralen, det var tider dengang og Kazaa var moderne jeg er sikker på datoen fordi jeg printede en side ud med brugernavn og kode

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-09 07:53

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-09-09 08:29

Vi skiftede også i 2002 (også TDC)

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 50 point
Dato : 16-09-09 08:38

Jeg kan huske at i 1997 var vi 4 personer på et 28.8 og efter et stykke tid købte vi et 56K. det var via en server. som holdt øje med hvem og hvor meget tid. vi var på..
jeg mener at det var omkring år. 2000 jeg kom over på ISDN. og i aå 2001 på adsl via naboen som havde sådan en en. i Dag sidder jeg med en 15/15..
men min genbo har stadigvæk en 56K.
han er lidt svær at overbevise om at han skal have noget andet.
For hans forbrugen pr månede er under 50 Kr.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-09 10:13

Er det noget man skal skifte.

Omkring 2000

Godkendelse af svar
Fra : dos-man

Dato : 17-09-09 04:58

Tak for svaret buch78.