/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Få ikke ondt af webx
Fra : 3773
Vist : 1231 gange
500 point
Dato : 13-09-09 11:07

Her er lige lidt "sødt" fra eksperten.dk

sig-mig-det (0 point)
Blokkeret webside + hjælp til snyd
Hej, kan jeg få hjælp til snyd?

Og komme ind på en blokeret webside, hvor jeg har "drillet" lidt for sjov, og som følge deraf har fået min IP adresse blokeret.

Bruger firefox, opera og IE8

Det skal være nemt, for jeg er et fjog til teknik.

Og så skal det ikke påvirke familiens øvrige surf -
altså ikke sløve det ned.

Har KUN brug for det på denne ene side.
Og i virkeligheden er det pjattet, for det er et ret dumt forum.

Er tilsluttet en router

sig-mig-det

Skrevet søn. d. 13. september 2009 kl. 09:33:24| #1
frederikbh
frederikbh (1.505 point)

du har fået svar på piratgruppen.

Skrevet søn. d. 13. september 2009 kl. 09:54:18| #2
sig-mig-det
sig-mig-det (0 point)

Ja, det var et program, som kostede en del dollars.
Hide-my-ass.

Og jeg vil gøre det gratis, for det er et forum, som ikke er værd at ofre penge på.

Skrevet søn. d. 13. september 2009 kl. 09:57:40| #3
sig-mig-det
sig-mig-det (0 point)

http://www.hidemyass.com/
Anmeld misbrug

Skrevet søn. d. 13. september 2009 kl. 10:51:32| #4
klaudi2k8
klaudi2k8 (3.700 point)
Ingen hjælp til OVERSPAMMEREN, det eneste du åbentbart er ude på er at ødelægge for andre

r
Skrevet søn. d. 13. september 2009 kl. 11:04:23| #5
sig-mig-det
sig-mig-det (0 point)
Sludder & Vrøvl - men kom med et svar, så jeg kan give Klaudi points

Sikke en stjernepsykopat.

Kommentar
Fra : webx

Dato : 13-09-09 11:10

Tak til 3773

Hvorfor kalder du dig selv et *møgsvin* ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-09 11:17

Du kan åbenbart heller ikke læse dit lille fjog. Mon ikke det var en ide at passe sin skole.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 13-09-09 11:32
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-09 11:33

Er ikke selv på eksperten. Ellers havde jeg gjort det. Kan ikke forestille mig man der accepterer ødelæggende virksomhed. Heller ikke på andres site's. Tænk at man er så indskrænket man ber om hjælp til at ødelægge et andet site!

Lad os håbe kandu vågner.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-09 11:38

Så længe du og andre profiler fylder spørgsnål fra webx med meterlange indlæg med smileys, så vil webx være på kandu.

I er kun med til at holde gryden i kog

webx vil være her så længe du og andre profiler opfordrer ham til det ... og han bliver opfordret til det med jeres smileys indlæg.

Men det er måske det der er meningen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 11:49
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 12:03

Citat
webx vil være her så længe du og andre profiler opfordrer ham til det ... og han bliver opfordret til det med jeres smileys indlæg.
Nu var han her også før det med smiley's blev opfundet - skal bare komme med et par enkelte spam profilnavne han brugte inden da

JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
FuglFinish
PiiiiP
izhi
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
EXTERMINAT0R
Klaud
piaskovl
vic2000
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
vic2000
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge

Så jeg kan ikke se at det hænger sammen.

Og udover ovenstående var der stuntet med Whitelist - hvor han havde blacket alle og oprettede profilnavne med andre farver. Det var også inden smiley's.

Men det er interessant at han bruger eksperten - der helt sikkert vil gribe ind for denne destruktive profil, hvis de bliver gjort opmærksom på problemets art.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-09 14:27

Citat
Nu var han her også før det med smiley's blev opfundet - skal bare komme med et par enkelte spam profilnavne han brugte inden da

Citat
Så jeg kan ikke se at det hænger sammen.

Det er kun blevet meget mere irriterende

Citat
Men det er interessant at han bruger eksperten - der helt sikkert vil gribe ind for denne destruktive profil, hvis de bliver gjort opmærksom på problemets art.

Måske på eksperten, men ikke på kandu .... kandu og eksperten har da ikke noget med hinanden at gøre !!!!

Som det plejer at være på kandu, så vil teamet bag kandu blackliste webx og slette "hans" spørgsmål.

Så skulle den skid være slået i denne omgang.

Men kandu skulle nu tage sig sammen til en større oprydning. De har tidligere og gør det stadig set/ser gennem fingrene på dobbeltprofiler, der giver sig selv point.

"mangeprofilen" fik næsten sin straf ... der er stadig nogle af profilerne tilbage ...

Så var der nogle "respekterede" profiler på kandu, der prøvede det samme stunt ... hvad skete der lige der ?????????? en enkelt lille prut røg i kandus kloak og blev udslettet i kloakvandet.

Men det gjorde de andre ikke !!!!!!!

Så kandu gør forskel på hvem, der har dobbeltprofiler og snyder

P.S.

Jeg ville ønske, der blev sat en grænse for, hvor mange smileys et indlæg måtte indeholde, det ville måske dæmpe de legende "børn".

Ja for det nytter jo ikke at have et ønske om, hvor mange profiler den enkelte bruger måtte have

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 16:05

Lidt til historiebogen - måske linket skulle lægges ind under hans spørgsmål på eksperten så man også der kan se hvad det er for en bruger http://peecee.dk/upload/view/191179

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 16:30

Her er der hans seneste 30 spørgsmål i dag http://peecee.dk/upload/view/191190

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 17:14

Er du bruger på Eksperten.dk? Så synes jeg at det vil være oplagt at linke til billedet, vi har fået ro nu, men hvor længe?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 17:16

Det er så allerede sket mon ikke eksperterne sparker vedkommende langt væk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 17:28

Citat
mon ikke eksperterne sparker vedkommende langt væk

Det må man så håbe, men han har os flere profiler der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-09 17:38

Han havde også dette nick

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276072

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-09 17:39

Og Veststed/øststed, men dem ka jeg ikke lige finde

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 18:10

Der var Øststed3 som også er blacket........

Citat
Det må man så håbe, men han har os flere profiler der
Klaudi det er direkte forbudt på eksperten - hvilke profiler taler vi om ?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-09-09 21:59

Hej
Det er jo så herligt at det er til at græde over, men fortvivl ikke, stem på det parti, som vil give flere penge til psykiatrien, - der er godt nok een, som har et behov kan jeg læse i denne tråd.

Ikke Shaking Stevens, men
shaking Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 22:23

Citat
Få ikke ondt af webx
En skam der ikke er en psykolog her på forum. der er ellers noget at tage fat på, med at analyse den profil (eller rettere: Personen bagved) og hvorfor han/hun opfører sig sådan og og og

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 22:40

Citat
der er ellers noget at tage fat på
Ja der kunne skrives en færdig phd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 23:07

Mon det er tænkeligt at ALLE Kandu brugere i fremtiden fuldstændig ignorerer denne spammer, som næsten helt sikker popper op igen en dag, ikke en eneste af os kommenterer spørgsmål fra denne sindsforvirrede bruger ? Hvis ikke der kom en eneste kommentar i spammerens spørgsmål, så ville han/hun vel blive træt af spammeriet

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-09-09 23:32

Hej o.v.n.
Ideen er god, men hvor skulle ALLE vide det fra. der kommer jo hele tiden nye/gamle medlemmer til. Og hvilken profil er det nu lige man ikke skal svare på?

Har manden nogensinde skrevet et ordentligt spørgsmål - og ikke kun "Fis" ?

Men du har 100 % ret - IGNORER profilen.

Mange venlige hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 14-09-09 07:17

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-09 15:55

Velbekommen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-09-09 09:09

Det er utroligt positivt at kandu er begyndt at banne IP'er eller hvordan de nu gør

Til gengæld fortsætter spammeren på eksperten og har d.d. oprettet dette http://www.eksperten.dk/spm/886621 og derinde får han ikke så lang snor som på kandu.
Jeg kan se at han mindst har 3 profiler derinde pt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-09 16:09
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-09-09 20:29

Ærgeligt det er "ulovligt". Ellers skulle sådan et svin spores, og så kunne man smutte ud og tage en bette snak med ham.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-09-09 20:32

Men har andre kandu'er ret i det er Izhi, har jeg adressen. Så kan vi smutte forbi imorgen og sige hej. Jeg er alligevel på de kanter.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-09 00:19

Han fortsætter på eksperten og de er ved at være godt trætte af ham
http://www.eksperten.dk/spm/886750

Tror snart admin griber ind overfor ham der også............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-09 21:53

Det stakkels pus fortsætter med nye spørgsmål om kandu http://www.eksperten.dk/spm/886879

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-09 18:57

Tror os det er ham der har oprettet dette
http://www.eksperten.dk/spm/886976

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 18-09-09 19:21

Ville det ikke være en ide at man for at kunne oprette en profil på kandu, brugte at man skulle skrive en kode ind som på mange andre sider, dernæst at man fik en mail for at aktiverer profilen, på den måde skal man oprette en rigtig mailadr. hvilket tager lidt tid og måske kan få nogle til at droppe at oprette så mange profiler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 22:09

Den slags er ikke det papir værd man nedskriver det på. Eneste der virkelig ville virke var at man bad om digital signatur. Kig dig omkring på kandu. Alle eller næsten alle kan præstere flere login's. Ham her har klart mange. Og har man ret i de opremsede, ligger der faktuelt mange mange flere tilbage i tiden. Ellers har f.eks. en nydelig ældre herre som BjarneD der ekselerede for år tilbage udmærket sig ved +10 profiler, hvor han lystig kunne sidde og skændes med sig selv. Min ynglingsaversion havde langt langt flere. En af dem nævnt heroppe. Så har vi et sammenfald og er det samme tåbe, har dette fjog hærget nettet længe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 22:13

Ellers skal man ud i at konfirmere data, telefonnumre og den slags. Det ville være tungt og decimere antallet af brugere fra 250 000 til under 200. Dette giver ingen reklameindtægter og ville dermed betyde kandu's undergang. Ingen reklamepenge, ingenting. I forvejen gider man kun meget dårligt at passe siden, såehhhh. Ønsketænkning du.