/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Finde TV2News på parabolen
Fra : Oldboston
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 01-09-09 19:07

Vi bor et sted io landet, hvor man ikke har kabel TV, men parabolantenner. Vi har et abonnement hos Canal Digital, og det virker fint med et stort antal valgfmuligheder. Vi ville gerne se TV2 News, men endnu har vi ikke kunnet finde den. Jeg har forstået, at Canal Digital opdaterer sig selv mere eller mindre automatisk, men måske sker det ikke i tilfældet med TV2 News, men så kan man måske prøve at finde det manuelt.
Min baggrundsviden og tekniske forståelse er omtrent 0, så jeg vil bære mægtig glad for et svar, der virkelig er skrevet på begynderniveau, så et skolebarn i 1. klasse kunne forstå det. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-09-09 19:37

den koster moneter, multo moneter

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 01-09-09 19:47

Hvis man ser på CanalDigital`s kanalpakker , synes jeg ikke det ser ud som om de tilbyder netop den kanal.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-09-09 20:26

netop

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-09-09 20:28

viasat sælger tv2 news

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-09-09 20:28
Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-09 21:24

Canal Digital sender IKKE Viasats kanaler og omvendt

Og det bliver aldrig anderledes....

Det er som med landskampe og andre store sportsbegivenheder - de betaler i dyre domme for rettighederne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-09 21:38

Citat
Canal Digital sender IKKE Viasats kanaler og omvendt

De har så nogen af dem fælles kan jeg se.....

Accepteret svar
Fra : muldvarp1

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-09 21:52

Prøv at se på BoxerTv de kan levere kanalen og mange andre.

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 02-09-09 08:39

Tak for svaret muldvarp1.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 07-09-09 19:37

Velbekomme.