/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Aut. gas og vandmester søges
Fra : Gasmanden2
Vist : 767 gange
500 point
Dato : 31-08-09 14:26

Jeg søger efter en PÅLIDELIG, FORNUFTIG OG REEL aut. gas og vandmester, der kunne være med til at starte et nyt specialist firma op på gasservice delen.
Jeg er selv aut. gas- og vandmester, men som loven jo er, kan Jeg kun bruge den i eet firma.
Det gør Jeg så i mit daglige arbejde.

Det Jeg søger er en der vil være med til at starte et nyt firma op fra bunden, være medejer(helst) og som vil stå for den daglige drift.

Jeg har kontakterne på plads, sammenarbejdspartneren er indstillet på at Jeg(vi) går igang, så Jeg har ideen og arbejdet, men mangler den rigtige partner.
Kunne det være noget for dig eller kender du een der måske kunne tænke sig at være selvstændig, men som har svær ved at komme igang, så kontakt mig.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 31-08-09 14:30

Nå ja forresten.
Vi snakker hovedsaligt Sjælland, men med ture til Fyn og Jylland på garantiarbejde for fabrikanten.
Så, en god mand med bopæl nær Køge/Roskilde/Ballerup/Lyngby området ville være optimalt.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 14:42

Jeg tror du er den eneste aut. her på Kandu.....

Men du kan da kigge i de øvrige spørgsmål og svar i kategorien og der se om der skulle være muligheder (det kan du som aut. sikkert hurtigt spotte)

Derefter får du nok mere ud af at skrive til de enkelte da de sikkert ikke er Kandu så tit....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-09 15:38

Når nu du/i går i gang - hvilket Gasfyr vil i så servicere.
Bosch måske.

Annuller spørgsmålet
Fra : Gasmanden2

Dato : 19-09-09 08:20

Ja, det lykkes så deværre ikke, ad denne vej.

Over and out