/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Hjælp til oversættelse af brev
Fra : l_villadsen
Vist : 598 gange
20 point
Dato : 29-08-09 14:50

Hej. Håber der er nogen som ønsker at hjælpe med at oversætte mit brev. Ved det er meget, men jeg sætter virkelig pris på et svar (Oversættelse). På forhånd tak

Følgende:

Disse stole vil være en god investering fra jeres side, for vi studerende er fremtiden. Det lyder nok for Jer som et luksus problem vi har fremlagt, men det er ikke sådan det skal forstås. Der kræves mere og mere af studerende år for år, i forhold til før i tiden. Jorden udvikler sig minut for minut i en mere teknologisk retning, og det kræver at vi som unge studerende skal følge med tiden og lærer mere og mere på kortere tid, end tidligere. Vi ønsker derfor et godt miljø at arbejde i, som kan give os mere lyst til at studere. Fremtiden handler om både os og Jer, for i nærmer Jer tiden hvor I skal væk fra arbejdsmarkedet, og der skal vi som studerende videre bringe den viden som vi har fået fra vores uddannelse, til vores fremtidige liv, da den skal sætte gang i økonomisk vækst, som dertil vil tilføre en bedre ældrepleje eller offentligt tilskud til dem som er stået af arbejdsmarkedet. Alt dette er vi som studerende dem som skal stå for den økonomiske vækst i fremtiden, derfor ville det være alt andet lige en dum idé ikke at hjælpe os til at have et godt miljø på vores uddannelses sted. Det er den bedste investering der kan fortages, da den ikke kun hjælper os studerende, men også dem som skal af arbejdsmarkedet, men også for os som skal sørge for Danmark stadig kan holde sin teknologiske udvikling i fremtiden.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-08-09 14:56

Til hvilket sprog?

Har du ikke selv lært sprog i skolen?

Kommentar
Fra : l_villadsen

Dato : 29-08-09 15:07

Hej. Må du undskylde. Det er til engelsk, min fejl. Jeg forøger pointene til 220 point, mere har jeg ikke.

Noget du kan hjælpe med?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 29-08-09 15:39

Du kan da også få oversættelsen her.

These chairs will be a good investment on your part, we students are the future. It sounds enough for you as a luxury problem, we have presented, but that is not how it should be understood. Required more and more students every year, compared to the past. Earth evolving minute by minute in a more technological direction, and it requires that we, as young students must move with the times and learn more in less time than previously. We therefore want a good environment to work in, which can give us more pleasure to study. The future is about both us and you, for you approach the time where I must get away from work, and we as students pass the knowledge we have received from our education, our future lives, since it will boost economic growth which will bring them a better long-term care or public subsidy to those who are headed by the labor market. All of this is we as students those who must stand for economic growth in the future, therefore it would be anything like a stupid idea not to help us to have a good environment on our campus. It is the best investment that can be organized, as it not only helps our students but also those who shall labor, but also for us to ensure Denmark can still keep its technological development in the future.

Godkendelse af svar
Fra : l_villadsen

Dato : 29-08-09 22:27

Tak for svaret granner01.

Det var super, er jeg rigtig glad for du gad hjælpe med. Det er vel ikke sådan du har mulighed for at hjælpe med mere oversættelse til engelsk ? ..:

Med disse ord ved jeg at jeg taler for alle studerende, og ikke kun for at I skal til gode se mine behov. Skolerne har været nye, men de trænger nu til at blive renoveret med nyt inventar. Det vil skabe et bedre arbejdsmiljø for de studerende, men til dels også for lærerne, som skal undervise nogle mere tilfredse elever.
Jeg håber, at jeg har argumenteret så det giver mening. Vi som studerende vil ikke kræve, men er meget interesseret i at se en investering i vores uddannelse, da det er den bedste investering i kan gøre. Vi vil på ingen måde skuffe Jer, men vi vil bevise at det vil være give godt ud. I vil kunne møde en masse fuldtilfredse elever, som kan føle sig værdsat, fordi de vælger at tage sig en uddannelse, og i vil samtidigt kunne få gavn at diverse møbler.
Jeg håber at hører fra dig snarrest, og skulle der opstå nogle uoverensstemmelser, må du endelig skrive eller ringe til mig, så disse kan løses. Jeg ser frem til nogle gode forhandlinger med dig og komiteen.