/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
mærkelige udentificeret opkald
Fra : jensviggo
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 21-08-09 15:27

jeg har den sidste uges tid haft ubehagelige opkald på min fasnet telefon,
telefonen ringer, min logger viser---------------------------- ta´r jeg telefonen, er der ingen kun kan jeg hører, at der er nogen, men der bliver intet sagt, jeg har prøvet at gøre mig tilkende, der er ingen mønster i opkaldstidspunkter, hvem f..... er det, kan jeg finde ud af det, og hvordan, jeg håber herigennem at kunne finde et svar.
på forhånd tak.

jensviggo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-09 15:29

Når din logger ikke kan hjælpe dig, er det kun politiet der kan... og de har ikke tid til den slags, når der ikke er trusler e.lign

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-09 15:31

Prøv at få en anden til at tage telefonen når du ikke kan se opkaldsnummeret på din logger, måske det kan hjælpe

Det kan være en hemmelig tilbeder eller en der vil hører om banen er fri til indbrud eller noget helt tredje, men ubehageligt er det

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-09 15:39

ja det er det,tak for hjælpen

jensviggo

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-09 15:40

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-09 15:42

Her hos os, forhører vi os altid hos naboerne, om de andre har lignende opkald.
Og så holder vi ekstra øje med hinandens huse.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-08-09 15:49

Desværre er det ikke alle opkald der viser nummer, så det kan blive meget svært at finde.
Hvis det er fra en skype eller visse andre nettelefoner, eller for den sags skyld mobiltelefon hvor visning er slået fra, lige som normalt visende telefoner kan man frakoble visning for det enkelte opkald, ja så er der desværre ikke ret meget at gøre. Centralerne ligger ikke inde med sådanne data på fastnettelefoner.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-08-09 21:56

Det ka også være en som ikke har låst sin mobil i lommen... Det har jeg oplevet flere gange, dog har jeg kunne kende nr eller stemmer så jeg vidste hvem jeg skulle efter