/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
TDC HOME TRIO KONTRA FIBERNET.
Fra : dhmoelsted
Vist : 959 gange
200 point
Dato : 12-08-09 20:18

Vi flytter snart, har TDC som vi er tilfredse med , flytter til et sted med 2 muligheder enten TDC home trio eller Fiberflex ca samme pris ...
Hvad skulle få os til at gå fra TDC og til fiberflex

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-09 20:47

Er det med det hele eller kommer fiberbox leje oven i.
Men spørg lige TDC hvilken hastighed i kan opnå på adressen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-08-09 20:48

TDC sucks. Har hafr TDC i 6 år da jeg bor lang ude på landet og ikke andre en TDC vil lægge kabel til (endnu) Der har ikke været andet end bøvl og dårlig hastidhed og hver gang er det den samme seance med at de tror det er mit grej der er fejlen.

Mit råd ALT ANDET END TDC

Jeg ved godt det ikke er særlig sagligt, men jeg er virkelig træt af dem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-08-09 20:50

HVis jeg havde muligheden for at vælge noget andet en TDC ville jeg gå efte den hurtigste forbindelse til den laveste pris. Normalt kører nettet jo bare uanset hvilken udbyder man har

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 12-08-09 21:25

begge er med div boxe og tdc leverer 20 mbit til den pris (da tv tager ca 15 % pr stk siges der), fiber leverer 10 mbit op og ned uden reduktion ved tv kik

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 12-08-09 21:42

Jeg havde bøvl med TDC
Jeg var heldig og fik koblet op til et andet punkt, og samtidig fik jeg VDSL i stedet for ADSL.
Nu er min linie testet til 40 ned og 40 op.
Men det får jeg nok ikke lov til at bruge penge på.

Min opkobling kører fint nu hos TDC med 2 ned og 512 op. (kun internet)
Alm. telefon
Antenne fjernsyn

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-09 23:41

Fijala's problem består nok i, at bo ude bag den 17. kartoffelrække, og der pløjes hver gang der skal lægges nye kartofler!

Alt internet via telefonlinier, taber effekt over større afstande fra centralen.
Jeg bor selv få kilometer fra centralen og har i et forsøg haft 20 Mb download, men der kom kun ca 7,5 Mb frem.

Fibernet har ikke det samme problem da de er laserlys basseret på det meste af linien.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 13-08-09 11:59

Tag fibernettet, vælg fremtidens teknologi, jo flere der gør det, jo hurtigere fatter de måske at det er det der skal til!

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 14-08-09 11:10

Tak for svaret Eyvind.