/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Kan loven udvise min eksmand??
Fra : mimomor
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 07-08-09 21:27

hej

jeg vil bare høre om der nogen der ved om man kan få sin udlansk eksmand udvist af DK, fordi han er en voldige og er i fare for mig og min børn???

og hvad er reglerne/loven for det????

Kommentar
Fra : mimomor

Dato : 07-08-09 21:29

angstanfald

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 30 point
Dato : 07-08-09 21:50

du kan starte med at melde ham..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-08-09 21:53

Er han dansk statsborger?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-08-09 22:06

Den eneste måde det kan ske på er hvis han laver kriminalitet og får en dom på over 4-6 år I den forbindelse kan han i tillæg til straffen udvises for en åre række eller bestandigt.

At du føler dig truet er ikke nok.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 22:20

Hvis han ikke samtidig har begået anden kriminalitet så nej.

Er han for agressiv til at ville acceptere og overholde et tilhold ?

Kommentar
Fra : mimomor

Dato : 08-08-09 01:03

Tak alle sammen for jeres svar, det var uventet.

1. Nej han er ikke dansk statsborgere, og han får den ikke føre 2011 fordi han har fået en fart byd på 3000 kr.

2. Jeg har anmeldte ham føre, og har i alt 4 reporter på ham omkring 2004 ved vores separetion og skillesmisse.

3. Han har også truet mig på livet vis jeg søger til nogen former af bidrag. Jeg har været bang i alle den tid at jeg ikke kunne søge til bidrag. Udover det har han bortføret min børn til UDLANDET, hvor det har taget mig 3 år om at få den tilbage for jeg skulle bevise at jeg har ret til forældre myndigeheden alt muligt til retten i UDLANDET.

4. Kriminaletet/ bidrageri vil jeg kald det vis man tjener sort og det gøre han, har meldt ham til skat føre, men der er ikke rigtigt sket noget. Jeg har noget på ham nu. HVAD KAN JEG GØRE????

forstå mig ret han fortjener ikke at være i DK et enste sekund, han har snydt mig for at komme herop til. Og jeg var så bang at jeg ikke kunne sige til nogen, men det er nok nu. Jeg har lædet i 5 år i frygt og ønsker ikke mere at fortsætte. please vejlede mig til sundfornuft.

I skal have mange tak for jeres interresse......

Godkendelse af svar
Fra : mimomor

Dato : 08-08-09 01:04

Tak for svaret steffen15.