/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Løbetræning mad?
Fra : JimmyJimbo
Vist : 700 gange
65 point
Dato : 05-08-09 22:45

Hejsa !

Hvad er det bedste jeg kan spise hvis jeg skal ud på en løbetur?

Ved godt man skal vente lidt med at løbe til man lige har fordøjet det værste osv. afhængigt af hvad det er osv.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-08-09 23:46

Du skal spise ost og pandekager!

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 06-08-09 08:03

masser af svesker og løg

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 06-08-09 09:26

Hej!

Er du nybegynder ud i det at løbetræne?

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : musholm

Dato : 06-08-09 13:14

En kæmpe Soft-ice, og få så benene på nakken

Kommentar
Fra : JimmyJimbo

Dato : 06-08-09 20:31

Nej je er ikke helt nybegynder. Men vil gerne lie høre om jeg ikke kan forbedre mine tider med lidt bedre kost.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 06-08-09 20:55

Løbe-sod

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-09 21:05

Citat
om jeg ikke kan forbedre mine tider

Tiderne er vel IKKE vigtige - med mindre du vil på landsholdet som hurtigløber

Accepteret svar
Fra : ElseR

Modtaget 65 point
Dato : 06-08-09 21:15

Du kan læse noget om mad i forbindelse med løbetræning her:
http://www.loebesiden.dk/kost.php#spisrigtigt

Kommentar
Fra : JimmyJimbo

Dato : 06-08-09 23:02

Hej Refi !
Jo tiderne er næsten det eneste vigtige, da jeg løber om kap med mig selv. Jeg prøver at slå min egen tid hver eneste gang. Det er en dejlig konkurrence sport mod sig selv og det er meget motiverende og vanedannende.
Bevares man kan da også løbe for at nyde naturen osv men det er ikke det der driver mig. Det er jo individuelt.
Jeg forbedrer også min form markant hurtigere på denne måde.

Godkendelse af svar
Fra : JimmyJimbo

Dato : 06-08-09 23:05

Tak for svaret ElseR.
Det var jo lige hvad jeg skulle bruge.