/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
paypal
Fra : iceman1000
Vist : 1153 gange
100 point
Dato : 31-07-09 06:41

hej hvor kan jeg finde mit paypal konto nummer ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-09 07:07

Der hvor du har lagt det

Ellers må du jo kontakte PayPal og få et nyt.....

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 31-07-09 10:06

Hej

Hvis du har en paypal konto kan du prøve her

www.paypal.com/dk

mvh
krakgt

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-09 13:19

mener du ikke dit paypal password, ?

når du har en paypal konto, betyder det normalt at du har dit kort-nr. + et password

jeg var engang i samme situation, (mit password blev væk)

da det kan være temmelig besværligt at komme i kontakt med firmaet,
og man ikke kan oprette en ny konto med det samme kort,

valgte jeg at få et nyt kontokort,
herefter var det hurtigt at oprette en ny konto,.. dog med en anden e-mail adr. (fx google@gmail)
man kan nemlig ikke oprette en ny konto på samme e-mail adr. (sikkerhed)

jeg forsøgte at kontakte dem pr. e-mail,... 2 -3 gange,... det er nu ca. 2 - 3 år siden

er du rimelig god til at tale Engelsk,.. kan du jo prøve at kontakte dem pr. tlf. hvis du har tid,...... det KAN nemlig tage temmelig lang tid at komme igennem.

dertil skal du samtidig kunne huske alle kontrol spørgsmålene,...

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 06-10-09 10:52

Tak for svaret EA_HS.