/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sim City
Fra : granner01
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 25-07-09 21:02

Jeg har med stor fornøjelse spillet Sim City før, men jeg ved ikke hvilken version det var. Jeg har selv Sim City 2000 og det er en tidligere version jeg søger.

2000 er alt for omstændelig og det ville være rart at kune have den tidligere version. Men hvilken?

Er der en eller anden der ved det og er det muligt at få fat i et spil.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-07-09 22:31

Jeg vil tro du kan få svar ved at klikke ind her http://simcity.ea.com/index.php

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-09 01:02

simcity 2000 for omstændigt, hmm ok. Ja så er der jo ikke andet at gøre end at gå retro, og spille simcity classic. Man kan spille det gratis her http://simcity.ea.com/play/simcity_classic.php

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 26-07-09 10:41

Tak for svaret bruuno117. Det var lige den jeg mente. Sidst jeg spillede det var det over 4 dage, det var installeret på min PC.

God weekend.