/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
privat post fra jangchr
Fra : Luke2000
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 25-07-09 16:00

Fik lige sådan en lille en fra jangchr:

Ved du hvad din kæmpe idiot, inden du begynder at kritiserer tips, var det så ikke en ide at du prøvede/havde programet,IrfanView bliver ikke opdateret automatisk(man skal selv se efter det) og det er ikke sikkert at folk opdatere alle sine programer ligesom et kæmpe-geni som dig, derfor lå jeg tippet, fordi der er en stor sikkerhedsrisiko ved ikke at havde den opdateret, IDIOT

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wow manden har problemer.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 25-07-09 16:12

Ja, folk er nogle gange for meget. Jeg er selv lige blevet blacklistet sammen med iah, fordi vi gav 0 stjerner til et tip, som kun bestod af et link.

Nå, men det er jo bare til at grine af

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 25-07-09 16:22

nogen har for meget tid, eller.. Enig med snerose!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-07-09 16:25

Gør som mange af os andre - luk af for privat post, og giv kun tilladelse til at eventuelle favoritbrugere kan skrive til dig så sparer du dig selv for mange fjolser der skriver hvad som helst.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-07-09 16:33

Jeg er også enig med snerose.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-07-09 17:33

Det tip er sgu da en måned gammel. Venter man virkelig en måned med at svine folk til??? Troede kun det var Kaj, der dog godt nok bærer nag på andet eller tredje år, for en udelukkelse pga svinsk sprogbrug. Det er da for meget. Synes ellers brugeren janchr plejer at komme med fornuftige tips og indlæg!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-09 18:07

Citat
Det tip er sgu da en måned gammel. Venter man virkelig en måned med at svine folk til??? Troede kun det var Kaj, der dog godt nok bærer nag på andet eller tredje år, for en udelukkelse pga svinsk sprogbrug. Det er da for meget. Synes ellers brugeren janchr plejer at komme med fornuftige tips og indlæg!

Ser du, nu mangler idioten lige at skrive at jeg sendte den PM til ham samme dag som jeg lå tippet, nemlig den 20-06-09

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-07-09 18:14

Hvorfor er du så sur jangchr?

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 25-07-09 18:17

Tidspunktet ændrer ikke på det faktum, at han opfører sig som et lille barn når hans tip ikke bliver bedømt højere.

Det er da utroligt at folk kan gå så højt op i at deres tip skal have så mange stjerner som muligt, og dermed flere point, som kan bruges til ..???

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-09 18:18

Fordi du ikke gider at checke tippet inden du bedømmer det, der var altså en sikkehedsproblem med IrfanView, normalt ville jeg da aldrig ligge et tips ind hvor jeg forslår at man skal opdater sine programer

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-07-09 18:21

Hvis jeg nu syndes det var et rigtig dårlig tip.... Syndes du så det er din ret at svinde folk til - Mener du altid at du er i gode ret til at kalde folk idioter, eller er det kun når du sidder på nettet?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-09 18:22

Citat
Tidspunktet ændrer ikke på det faktum, at han opfører sig som et lille barn når hans tip ikke bliver bedømt højere.

Det er da utroligt at folk kan gå så højt op i at deres tip skal have så mange stjerner som muligt, og dermed flere point, som kan bruges til

Det har intet med point at gøre eller hvor mange stjerner jeg får(går ikke så højt op i), læs længer oppe hvorfor og måden han bedømte den på og svaret

"Opdatere sine programmer, du må været et sikkerhedsgeni af en slags... Tak for hjælpen"

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-07-09 18:25

Citat
Hvis jeg nu syndes det var et rigtig dårlig tip.... Syndes du så det er din ret at svinde folk til - Mener du altid at du er i gode ret til at kalde folk idioter, eller er det kun når du sidder på nettet?

Gør nu bare det samme som hvad du skrev til mig i PM`en

"Du har et problem som jeg over internettet ikke kan hjæpe dig med. Lad venligst være med at kontakte mig igen, vi har ingenting at snakke om - Forslår du finder ligesindet at skrive med."

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-07-09 18:34

Ja, jeg har ingen planer om at kontakte dig - Du bestemmer selv om du vil deltage i debatter da jeg har oprettet spørgsmålet gør vel at det ikke kommer som en overraskelse at jeg også deltager. Så forstår ikke helt hvor du vil hen.

Du er her vel for at forklare hvorfor du reagere som du gør, og så er det vel et fair spørgsmål jeg stiller - Et du ikke ser ud til at kunne svare på.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-07-09 22:22

Citat
Ser du, nu mangler idioten lige at skrive at jeg sendte den PM til ham samme dag som jeg lå tippet, nemlig den 20-06-09
Det er jo mere end en måned siden......................?

Så må der ligge andre motiver bag det at oprette et spørgsmål om en PM nu....................?

Men min mening er fortsat om PM http://www.kandu.dk/spg138346.aspx#1585188
Citat
Synes ellers brugeren janchr plejer at komme med fornuftige tips og indlæg!
enig 3773 men ofte er der brugere hvis bedømmelse går mere på om de kan lide personen bag tippet, og måske er Luke2000 en af disse ................!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-07-09 22:54

Der ligger nu ikke andet bag end at jeg ikke så den før i dag.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-07-09 23:09

Forøvrigt ligger det her lige så meget op til hvordan man gebærder sig over for andre mennesker. Nu er det tydeligt at jangchr ikke er ret gammel, men jeg syndes faktisk det er fair at alle får lov til at se hvordan han snakker til folk - Jeg er ikke tilhænger af at kunne gemme sig bag et privat mail system hvor man bare kan svinde folk som man vil, derfor vil jeg da også gerne høre hvorfor han mener at det er i orden og siden jeg ved at han følger med i tråden glæder jeg mig til at høre hans svar.

Vi kender alle de folk der mener alt er i orden på nettet. her har vi en af dem, lad os høre hvorfor han har det synspunkt.

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 26-07-09 04:22

3773 dig og din far er et par bumser og skvadderhoveder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-09 11:28

Jamen davs med dig Kaj! Hyggeligt du kiggede ind, med en god og givende bemærkning. Regner det stadig i Struer. Har lige hentet et dejlig varmt franskbrød (men det kan du vel ikke). Kan du nu have enrigtig velsignet søndag.

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 26-07-09 21:28

Kaj og Stuer jamen 3773 du forsætter med at udstille hvor småtbegavet du er. Du skulle. bare vide. Hils din umodne klamme far rører han stadig ved de små drenge ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-07-09 21:43

Kender ikke Klumme! Stjæler og bedrager du stadig?

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 28-07-09 11:44

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-07-09 12:55

Netop izhi....

Jeg kan jo også se du korrekt underskriver dig som "klovn".

Imponerende vid du lægger for dagen, iøvrigt!

Hvorfor blev du iøvrigt ikke væk, eller har du bare benyttet dig af andre login's.