/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Pinde til at tisse på -
Fra : takker
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 19-07-09 18:44

Hej!

Jeg skal købe de der pinde man kan tisse på, så man kan se hvornår der er størst chance for at blive gravid - jeg ville købe dem over nettet, mem det er jo svært at søge på noget man ikke kan huske hvad hedder.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-09 18:46
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:46

Apoteket er vist nemmere og betydelig billigere.

Men navnet: Graviditets-test.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-09 18:48

Øbs læste ikke om det var "før eller efter".

Elendig præventions-metode iøvrigt. Find på noget bedre! Kondomer kan anbefales. De beskytter udover mod graviditet, mod en ganske lang række kønssygdomme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-09 18:49
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 18:50

Altså en graviditetstest er for at se om man er blevet gravid

Når du så ønsker en test på hvornår chanchen for at blive gravid, må det være en ægløsningstest

Jeg søgte ikke på priser, men på hvad testen kunne hedde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 19:10

I stedet for pinde/stave, findes test' også som strip, de er noget billigere

http://www.babyglad.dk/group.asp?group=3

dette var også bare til info, jeg har ikke tjekket priser

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 19:28

Altså, 3773, det er ikke nødvendigvis en "panik" test der søges, mange er ønskebørn....heldigvis

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-07-09 19:42

Hvorfor ikke lytte til kroppens signaler !!
Jeg har kendt til flere kvinder, der blev helt ekstremt liderlige i deres menses periode.
Hvorfor mon de blev det. ? Måske det var fra naturens side et godt tidspunkt for befrugtning ?? cyklus eller ej.
Desværre er der kvinder der stadig, kun dyrker sex for formeringens skyld.
Stakkels de mænd der rammer ind i den type kvinder.
Prøv at se på bonobo aberne de dyrker sex for det sociale aspekt.
Mit råd er at elske / kneppe, løs på et tidspunkt, kan det da kun gå godt.
Og så drop de tisse stiks. I har hinanden og så .......... Det kan så godt være at han bliver lidt rød i hovedet ned af maven og på pimmeren men hvad !!
Højris Der elsker livets gratise glæder

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-09 20:30

Citat
Jeg har kendt til flere kvinder, der blev helt ekstremt liderlige i deres menses periode.
Hvorfor mon de blev det. ? Måske det var fra naturens side et godt tidspunkt for befrugtning ??

Nope du, for det er nemlig nok noget nær den absolut mest sikre periode at UNDGÅ at blive ned rogn

Citat
Det kan så godt være at han bliver lidt rød i hovedet ned af maven og på pimmeren men hvad !!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 20:41

Højris, du må have krav på at få nogle skolepenge retur

Kommentar
Fra : takker

Dato : 19-07-09 23:03

Tak Nordsted1 det er lige hvad de hedder.

Og 3773 det kan godt være at kondommer er gode mod kønsygedomme, men de er også gode mod ikke at få børn, så dem går vi uden om. (PS er jeg den eneste der undre sig over at det hedder kønsygedom, hvad kønt er der ved det?)

Og Højris, det kan godt være at mange kvinder bliver ekstrame mere liderlige når der er russer i lysthuset, men det hænger sammen med noget fysiologisk og hvis det bare var så nemt at kneppe sig til unger, så var det ikke nødvendigt at købe de tisse pinde. Det er størst risiko/chance for at blive gravid 14 dage efter sidste første menstratutionsdag, men alle er ikke ens.

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 19-07-09 23:03

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-09 23:10

Selv tak og pøj pøj desværre går det ikke lige let for alle... kan det trøste bare lidt, at det ikke behøver være lige svært ved alle de børn man ønsker sig??