/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
pikspillerri
Fra : m13ark
Vist : 2109 gange
500 point
Dato : 18-07-09 15:50

de fleste mænd spiller pik ret ofte ifølge undersøgelser. Hvad er almindeligt.??? Dagligt? Det kunne være interesant at vide, om det er det mest almindelige. Jeg tænker ikke på alle dem der spiller på cam i alle forskellige chat-fora, men dem der spiller mere eller mindre for sig selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 15:54

Alt er almindeligt--- fra 0 gange om dagen, eller til du har spillet til du får vabler

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-07-09 15:58

Når konen har pms

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:02

pms er vel egentlig noget man er, men det er nok ikke kun der der er et behov?

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:04

nordensted hvor får man vabler?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 16:08

Citat
nordensted hvor får man vabler?

Tja enten på hænderne eller gøjen.... men det var nu ment som en joke, blot for at fortælle dig, at alt er almindeligt/normalt

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:12

fint nok, men jeg synes det kunne være ret interesant at få spørgsmålet belyst fra en seriøs side. Ikke fordi jeg ikke har humor, men måske forstår du hvad jeg mener

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-07-09 16:14

Jeg prøver at afsætte tid til det en gang om dagen, men det er nu ikke altid det lykkedes, måske nærmere en gang hver anden dag :) komme jo også lidt and på om der er kæreste på eller ej.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:18

bruuno: hvis du har kæreste på, spiller du så også?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 16:19

Er en artikel fra Ekstrabladet seriøst??

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1035356.ece

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:24

fint nok med henvisninger. Det er der ikke noget forkert med, men det er mere folks egne erfaringer jeg synes kunne være sjovt at høre om.Bladenes undersøgelser har ikke samme værdi. Men tak for din henvendelse

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-07-09 16:24

Den eneste form for unormal seksualitet er ingen seksualitet.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:27

det er sku da meget godt svaret

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-07-09 16:33

Bladenes undersøgelse, elle andre undersøgelser er jo baseret på folks erfaringer, så du får et væsentligt mere reelt resultat ved at læse en undersøgelse som er lavet på et grundlag af måske flere tusinde besvarelser, end ved at spørge på Kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 16:35

Kortoververdenen... godt sagt

Men jeg må hellere hoppe ud af tråden igen.... jeg er jo hunkøn

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:37

det er måske lidt mere personligt her. Nu er det så heller ikke en undersøgelse, men blot et spørgsmål, til dem der gider svare. Hvis jeg bliver ringet op fra et institut, omkring en undersøgelse, gider jeg ikke svare. Her føler jeg det er lidt mere intimt og personligt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-07-09 16:39

Og langt mere utroværdigt

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:40

nordensted...... Fed holdning.... ja det er nok mere et maskulint spørgsmål, men det er næsten altid kvinder der svarer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-09 16:43

Du kan som kortoververdenen, ikke regne med de svar du vil få her på siden... kik du hellere videre her

http://www.google.dk/search?hl=da&ei=G-RhStKbFNygjAeloODvDw&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=m%C3%A6nd+og+onani&spell=1

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 16:43

så drenge.... kom så ud af busken,,, lad os få en fed snak

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-07-09 17:02

ca 3-4 gange dagligt

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 19:51

ok, det lyder meget voldsomt. Måske er det ikke det mest almindelige, men du er da med ti at hæve gennemsnittet, hvis det er nødvendigt.. 1 gang om dagen er nok det mest almindelige, men det er nok også et alders-spørgsmål.gamle drenge har nok ikke same behov.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 20:21

ingen der har et godt svar??

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-07-09 20:27

Et godt sted at spille , er bagved Køkkendøren.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-07-09 20:35

måske er jeg ikke helt me på hvad du mener????

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 18-07-09 22:28

Allmindeligt?Når lysten er til stede.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-07-09 22:33

Er du nogensinde blevet taget i at spille bag Køkkendøren ????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-09 23:23

Nogle spille en gang om dagen andre mange gange om dagen, men det mest almindelige er vist 3-4 timer om dagen. På klaver.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 19-07-09 00:11

Jeg kunne fristes til at sige..... hvad sagde kortoververdenen og jeg, men jeg nøjes med at tænke det

Du vil ikke få seriøse svar her på siden...og hvis der er en enkelt der svarer seriøst så er det en der alligevel dækker sig ind under en dobbeltprofil... læs du hellere nogle svar på google

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 19-07-09 07:16

Tak for svaret Nordsted1. det er lidt trist at du får ret, men sådan bliver det nok ved med at være

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 19-07-09 07:19

Hold da helt ferie ...

Endelig et rellevant spørgsmål !

Jeg skriver dagbog om emnet

år 2000 blev det til 169 gange i døgnet

år 2001 var jeg i sølibat = 0 gange hele året

år 2003 999 gange i løbet af 9 måneder

Hvad skal du dog bruge disse oplysninger til ?

hvadså

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 19-07-09 07:21

ØV - Jeg kom for sent - ser du har givet Nordsted1 points !

Dem ku´jeg ellers godt bruge !

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-09 21:20

Der er 90 % der ornanerer og 10 % der er fulde af løgn Hvor meget om dagen kommer så an på alder mulighed/ lyst

Kommentar
Fra : Sinding91

Dato : 11-01-10 22:02

2 gange om ugen anbefaler en undersøgelse fra eb.dk:)

Kommentar
Fra : svendi45

Dato : 11-08-10 01:54

Jeg købte nogen piller som fik lillemand til at virke i 24timer., så tog dem i den trog at konen og jeg skulle hygge., jeg havde bare glemt at konen skulle besøge hendes forældre i jylland den weekend. Så tror jeg fik spillet den af en 15-20 gange den weekend.

Har senere prøvet dem sammen med konen, med stor succes
De koster kun 35kr. pr styk inde på www.viagra-kamagra.dk., som er en dansk side.

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 26-03-13 22:06

ja nosserne skal jo tømmes ellers bliver spermen jo gammel.:Dog
en fisse er som regel god at tømme køteren i
skønt at kvinden findes