/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
WordPress, Plugin installering
Fra : Giraffen2009
Vist : 689 gange
10 point
Dato : 16-07-09 17:55

Jeg kan ikke installerer plugins.
Når jeg forsøger at udloade en zip-fil eller lyninstallerer
et plugin og kommer til siden der siger "Forbindelsesinformation"
så kan jeg ikke komme længere.

Den skriver så "Fejl: Der opstod en fejl ved tilslutning til serveren. Sikr dig at indstillingerne er korrekte."

Hvad gør jeg så??

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-07-09 05:53

Citat
Jeg kan ikke installerer plugins.

KAN DET HELLER IKKE______

WHAT 666 snakker du OM
ALT ANDET end / plugins_

skal du installere noget__PIS PÅ SIDEN og gå til andre sider
Citat
Den skriver så "Fejl: Der opstod en fejl ved tilslutning til serveren.

eller LÆG det op på (manses_side)
FIND SELV BRUGEREN herinde_eller VENT på et VÆRRE foreslag
.

installerer du et '****plugin** så får du skal BALLADE SENERE på dagen/ LIVET.

FIS IND PÅ SPYWARE__________________dot dk

og der kommer sikkert en hyggelig samtale UD AF DET________?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-07-09 07:11

Du mangler at angive dine log-in oplysninger i WordPress!

Se billedet på - http://www.dogvillestar.dk/ - og skriv dine egen log-in oplysninger når du skal uploade et plug-in!

Alternativt kan du selv uploade via FTP, til din-side/wp-content/plugins.

Filerne skal så uploades udpakkede, og ikke i en .zip-fil!

Kommentar
Fra : Giraffen2009

Dato : 19-07-09 18:56

åh jeg forstår det stadig ik. Når jeg finder et plugin på wordpress listen kan jeg klikke installer og så kommer den side med mine "Informationer om FTP-tilslutning"...

I forvejen står mit domænenavn som værtsnavn,
og så brugernavn, kodeord og forbindelse.

Jeg ved ikke hvad der er galt.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-07-09 06:25

Du har - naturligvis - husket at angive dine databaseoplysninger under installationen af WordPress?
Det gøres i filen - wp-config-sample.php - Hvor der tydeligt står hvor du skal skrive de forskellige oplysninger!

Som der står i installationsvejledningen;

Installering: Den berømte 5-minutters installering

1. Udpak filen i en tom mappe
2. Åbn wp-config-sample.php med en teksteditor (WordPad eller lignende) og udfyld dine databaseoplysninger
3. Gem filen som wp-config.php
4. Upload det hele.
5. Kør /wp-admin/install.php i din browser. Det skulle gerne opbygge tabellerne, som skal bruges i din blog. Hvis der er fejl, kan du dobbelttjekke din wp-config.php-fil og prøve igen. Hvis det stadig ikke vil lykkes, kan du gå til WordPress’ supportforum. Husk at opgive så mange data som muligt.
6. Husk kodeordet, som bliver givet til dig.
7. Installeringsscriptet skulle gerne sende dig til login-siden. Log ind med brugernavnet admin og kodeordet, der blev genereret under installeringen. Du kan ændre dit kodeord under ‘Brugere/Din Profil’.