/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Fodpaneler
Fra : LeFisk
Vist : 1317 gange
50 point
Dato : 14-07-09 07:16

Jeg renoverer vores stue og må i den forbindelse skifte fodpanelerne ud.
Jeg kunne tænke mig at der i en del af min stue var fodpaneler der kunne løbe ledninger i, mens resten var alm. træ. Findes der fodpaneler til ledninger der ligner nogle standard paneler af træ ?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 07:48

ja det gør det da, plus at man kan få kontakter, som så også passer ind som en helhed,
kjeld

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 14-07-09 08:07

Du kan, hvis du kan?, lave dem af profillister såm kan købes hos tømrehandleren,
Hvorfor ikke lave hule paneler hele vejen rundt, man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer, selv om den nok bliver trådløs skl den have strøm.
Hvis du vælger gør det selv, kan jeg give dig nogle forklaringer.

Bjørn

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 14-07-09 08:14

Jeg har kørt med en overfræser på bagsiden af de paneler som jeg gerne vil have ledninger i, til surround anlæg m.m.
Du kan også sagten fræse ledninger ind i skyggelisterne i loftet

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 14-07-09 08:17

Hvi du bruger tulins metode, så pas på når du sømmer.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-09 11:23

Kan fåes i mange udformninger i blandt andet Bauhaus.

Godkendelse af svar
Fra : LeFisk

Dato : 15-07-09 09:24

Tak for svaret Thomas.Haugaard.