/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bremselys Fiat Brava
Fra : lishta
Vist : 1817 gange
50 point
Dato : 13-07-09 14:14

Kan nogle hjælpe med at finde en bremselys skinne til en brava.. ?

Leder efter en på nettet.. Men aner ikke hvad jeg skal søge på..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 14:47

Kør forbi FIAT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 14:55
Kommentar
Fra : lishta

Dato : 13-07-09 15:19

refi der er desværre ikke noget på høyer ..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 15:36

Så må du jo fortælle HVAD du kalder "bremselys skinne"

Eller som foreslået, køre forbi nærmeste fiatforhandler....

Er det IKKE en gængs reservedel kan du alligevel ikke få den andre steder.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 15:36

Alternativet er et autoophug....

Kommentar
Fra : lishta

Dato : 13-07-09 16:29

Jeg kalder det en bremselys skinne, som er det der ER en bremselys skinne.. Som sidder på det FLESTE bravaer..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-09 16:31

Citat
ER en bremselys skinne

Beklager - det findes IKKE.....

Så Fiat eller et autoophug....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-07-09 17:40
Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 13-07-09 18:29

Hej lishta
jeg går ud fra at du mener stoplysskinnen som sider på bagklappen

den kan du købe hos www.Krogslund .dk
eller som jeg selv har gjort skift pærene ud med dioder

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-07-09 00:34

På de to ’sædvanlige’ baglygter,. sidder et aftagelige ”bagstykke” (en del af baglygten)
hvori pærerne er monteret,.. muligvis den du kalder ”bremselys skinne”

på de fleste biler,. minder det nærmest om en ’printplade’,..
det er som regel den der går i stykker (irrer / tærer op)

(det er ikke noget specielt for FIAT ,.. udover den skal passe til din model)

du skal nok regne med at investere i en hel baglygte,
her er nogle stykker, :

http://www.dataophug.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=FIAT&BilModel=BRAVA+96%2D01&Art=BAGENDE+DETALJER&IDI2=FIAT&Dest=_&ModelId=2063&RDelBilDel=6237&RDelDelType=20636237&DelGruppe=2&namegroup=BAGLYGTE+3%2B5D%D8RS&SearchPart=

foruden de to baglygter, er der,.. på nyere biler,.. en ekstra (højt placeret) stoplygte,
som regel placeret i midten,.. det er samme problem,.. du bliver nød til at købe hele lygten, :
http://www.krogslund.dk/?site=visreservedel&ID=941938bf5e6b90fe1c8fc401e718ed33cbec337
http://www.krogslund.dk/reservedelbillede.asp?vareNr=187006-3