/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Sibylle?!
Fra : MyMyMimosa
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 12-07-09 18:12

Er der nogen som ved hvor man kan skaffe bogen;

[B]"Sibylle - siger sandheden"? [/B]

"Spørg og du får svar"

Forlag; Gyldendal.

Eller bare en bog der minder om.. Det går ud på at man vælger et spørgsmål (der er 100 at vælge imellem) og så skal man finde et tegn som så fører en til svaret på spørgsmålet. hm, mon det kunne forstås? x) smil.

Nårh, men hvis der er nogen der ved det, så vil jeg meget gerne vide det.

- MyMy/Mimosa

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 12-07-09 18:31
Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 13-07-09 01:30

Nej, søger den til eget "bibliotek" ;)

Men ellers tak (:

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-07-09 05:28

Hvis du søger via bibliotek.dk bliver bogen sendt til dit eget bibliotek med normal lånetid osv.

Men du kan selvfølgelig også bede dit eget bibliotek skaffe den, hvis du syntes det er nemmere. Jeg bruger altid bibliotek.dk når jeg skal skaffe "mærkelige" bøger, nemt og enkelt og fungerer døgnet rundt.

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 13-07-09 15:56

arh ja, ups, det var ikke så flot formuleret af mig. Mente bare at jeg ville have den i min egen personlige samling (: smil.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-07-09 16:58

OK, det kender jeg godt. Desværre har de ikke bogen på antikvariat.net, som er fællessiden for en stor del af antikvarboghandlerne i norden.

Du kan selvfølgelig søge bredt på nettet. der er masser af antikvarboghandlere der ikke er med i den hjemmeside, men det har du sikkert gjort før du spurgte.

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 14-07-09 00:05

Tjo.. har søgt på google i hvert fald. smil. Men tak for hjælpen ellers. (:

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-07-09 06:37

Selv tak

Der er lidt flere oplysninger om bogen her

http://www.statsbiblioteket.dk/search/showrecord.jsp?record_id=horizon_1016389

Fra 1942 og oversat. Problemet med så gamle bøger er, at man sjældent kan finde noget på nettet om dem.

Men hvis du nu alligevel starter med at låne den på biblioteket, kan du sikkert se originaltitlen og måske, ad den vej, finde den på engelsk?

På linket er der også henvininsger til andre tilsvarende bøger, så der er måske en anden mulighed?

God jagt!

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 15-07-09 02:33

Oh ja, god ide. Det er en i min familie der har den, så var vi flere der blev interesseret jo. Så må da lige spørge hende. Tak (:

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-08-09 22:05

God aften MyMyMimosa.

Jeg har ikke deltaget med indlæg til dit sp. Men af dit sidste svar til Vagn kan jeg forstå, at du måske har fået et svar .

Så kanske du også skulle acceptere et svar fra Vagn, således at spørgsmålet samtidig bliver lukket .

Vh C (Forhåbentligt på en pæn måde ?)