/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
trådløs forbindelse afbrudt
Fra : hennooah
Vist : 752 gange
400 point
Dato : 12-07-09 13:54

Jeg har nogle billeder på min sony ericsson telefon der skal over på pc'en.

Jeg prøvede at installere telefonen men der stod bare at der ikke var nogen telefon tilsluttet da jeg ville overføre....

Men det viste sig også at forbindelsen til den trådløse forbindelse var smuttet...Så jeg har installeret min forbindelse igen, kan det ha en sammenhæng og hvorn kan jeg i så fald installere min telefon så der kan overføres billeder uden forbindelsen forsvinder???????

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-07-09 17:03

Skal du ikke bare slå Bluetooth til ?

Både på telefon og PC...

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 12-07-09 17:57

Der følger en cd med telefonen som skal installeres på pc'en, det er vist der det går galt.
tror heller ikke der er bluetooth på pc'en.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-09 12:27

Er det en PC Suite du installerer ? Det lyder lidt i den retning, for der bliver nemlig installeret en modem sammen med, den kan så deaktiveres i Netværksforbindelser for den er temmelig agressiv og tror at du vil på nettet med modem hver gang du åbner en browser.
Telefon navn og nummer ?
Styresystem XP eller Vista eller noget helt tredie ?
Hvilken forbindelse mellem computer og telefon har du, kabel - infrarød - bluetooth ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-09 12:29

Citat
Telefon navn og nummer
altså telefonens model nummer, jeg er ikke interesseret i dit telefonnummer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-09 12:38

Måske kan du have gavn af mit tip: http://www.kandu.dk/Tip18188.aspx
og så helt undvære det som er på den cd (PC Suite) afinstaller PC Suite fra Tilføj og fjern programmer

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 18-07-09 21:04

Det var en pc suite jeg installerede, men den er nu afindstalleret.
Det er en sony Ericsson K530i.
Styresystem er XP.
Jeg har kabel tilslutning, men bluetooth vil være at foretrække hvis det kan lade sig gøre.
Jeg har indstalleret Myphone explorer, men det kniber med at pc'en kan finde telefonen.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 18-07-09 21:06

hov...mit spørgsmål er vist kommet ind under en forkert kategori.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 400 point
Dato : 19-07-09 03:26

Med de drivere jeg har link til i spørgsmålet, der vises telefonen som et drev under Denne computer, hvis du kan få det til at virke, din telefon er ikke på listen over supportede telefoner, tilslut telefonen og gå til Enhedshåndtering, opdater driver til telefonen (den er næsten helt sikkert vist med et gult advarselstegn) kabel er at foretrække men bluetooth kan bruges (usikker og svingende forbindelse) højre klik på telefonen i Enhedshåndtering og klik på Opdater driver, og diriger Windows hen hvor du gemte driverne du hentede, når driveren er opdateret så kan du åbne drevet fra Denne computer og kopiere billeder over i din billedmappe på computeren, eller bruge dit fotoprogram til at hente billeder fra drevet, alt det smarte i MyphoneExplorer behøver du slet ikke bruge, hvis det eneste du vil, er at hente billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-09 03:29

Citat
mit spørgsmål er vist kommet ind under en forkert kategori
vi er kun to som fik øje på spørgsmålet, måske der var kommet nogle virkelig eksperter, hvis du havde brugt kategorien Mobil telefoni

Godkendelse af svar
Fra : hennooah

Dato : 11-08-09 19:35

Tak for svaret o.v.n..
Jeg har prøvet nogle af dine muligheder,men den eneste måde jeg kunne komme i kontakt med mobilen på, var at indstallere den cd der var med telefonen.
Har også hentet myphoneExplorer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-09 04:09

Selv tak - programmet på den cd er sikkert PC Suite, og den kan være god nok