/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hem er_ VEM / GÆT
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 586 gange
10 point
Dato : 12-07-09 00:19

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Klumme/krummen/ram2 situationen, kan jeg kun sige: Jeg synes også man burde håndhæve at dem der er blacklistet er blacklistet: Søg f. eks på elykolom. Denne er blacklistet af kandu! Ergo burde Molokyle også være det, eller hvad?

Fed pointe LOOOL

Og Ans....helt rolig. Vi er mange der kan se forskel på diverse avatare

LOL + Lollipop_stang = DICK/ slikkepind..

LÆS FØR I PISSER.

Hvem fanden sidder og pisser PÅ ANDRE = ?

Arne. jacoksen / klumme / krumme + PLUS HANS !!!!! hans mange profiler /?? +
Store INDSIGT i den meget LILLE/ meget lille pc, som andre har besvær med_ TIL TIDER.
Ved_kommende KAN IKKE,! og tvivler på at vedkommende er STAND til at føre en LOVLIG samtale.

JEG HAR __JO ANMELDT SAMME BRUGER TIL POLITIET_ FPR AT pisse på mig __ LOL

Men det er candu FUCKt over/ FOR
LÆS DERES REKLAME FOR DETTE FORU_M

Havd med dem DEM/DEN_____der i kan:du ´s tjeneste HACKEDE MIN KONTO/ berpox_????????

Glem ALT. om fred med JERES ditto/ andet herinde, så-længe man skal høre på det
SAME OLD SHIT______

GLEM DET OG fis ind på denne side og HJÆLP en/ klam klumme.

Så meget med anmeldelser_ LOL

og dette er ikke en SKIDE konkurrence/
-----------xxxxxxxxxxxxxx--------------

Kan GODT forstå, at / RADIO?- styrelsen/ gav et PAR WALKIE/ talkies
frie licenser/ UDOVER det NORMALE__

DER VAR IKKE PLADS TIL alle + DE LØB IND PÅ FALCKS = net
OG OVERBEBYRDEDE SELV SAMME_ SOM TIL TIDER VIDEREGAV lortet TIL
TELE-STYRELSEN igen.
I ANDRE TILFÆLDE__ blev den overgivet til DEN lole_

som venligst GIK IGEN.
DA DET HØRTE under hjemme/ livet FRED og andet.

ALT I ALT________

Fuck Forum/ hvor INTET er UDELADT/
og intet GLEMT
Men hvorfor fanden sidder/ bruger herinde og brokker sig = ANMELDT LORTET
KLUMME FOR ////////
overtrædelse af MIN__grænse for tilbørligt indhold/ PR mail.
Plus han overskredet en (FUCKING SYG GRÆNSE FOR PERVERSITET)
over for MIN ___og mig..

BAD MENNESKE _ KENDER.
MEN JEG KOMMER EFTER din mor_ next ? time jeg er den vej PÅ

Se (Syd for DK) den lille lokale TV_ / Dagens høst_ og glæd dig.
Og skulle der dumbe en kommetar AF FRA DIG__WOW
SÅ ER DU SGU P__PIST I DIT lille forhud_s/ klammeri

Lidt om den menneskelige / pis potte
der hviler/ over-VÅGER DK/ cando.dk

tag jer selv sammen/ og bagefter FUCK- dem ____ slettet af _____

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 00:27

Born to BIII alive__

og denne kan man jo lige løfte og fise videre med/ 250 kg + last

RENT begynder HELD.

Men _skide tåge() bilister kan SGU ikke se _______MERE

biiiiiiiiiiiiii - fuck-t

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-07-09 03:39

Ikke flere øl til den herre!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-07-09 04:01

Min hamster danser!!!!

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 5 point
Dato : 12-07-09 06:51

Citat
Desværre er ram2klumme for mig at se kommet så langt uden for emnet og er igen ved at afspore en debat, at jeg vil afslutte.
Det ligner efter min opfattelse ikke en mening i en debat men bare alm. mudderkastning.

Så jeg vil desværre annullere tråden.

En af de første jeg ville bede en moderator om at smide på porten er ram2klumme osv.

Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu ( citat) fra Eyvind

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 07:19

--------------------------------------------------------------------------------
Krummen Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 07:26

ra : nemthva

Dato : 10-07-09 08:56
--------------------------------------------------------------------------------
Krummen Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-07-09 07:29

iove toooooo ride my 1oo hkr /////// 0------- 130 +( FOLLOW ME) skilt = 4 sec
+3-4-5 Øl gear+_hunden MISSER godt__
HVEM FØLGER MIG___kontroleret FUCK HASTIGHEDER/ baner.

og eller s bare følge pensionist ØLLET/ ned til klum=/%//#"#=
skide møj____klumme________CAT/ stevens_

Men ham ser jeg sikkert en anden dag___ FØJ for stodder..

PM-------***** og jeg er ikke HJEMME, for andet end CAT/s

piveeeeeee

Skal lge have DET hjem FRA Africa // eller hent det selv på QXL +++++++
åbentbart LOVLIGT + meget andet.

alle på kn_du_som kender en M_I_G

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-09 14:33

elykolom
................................................Øh lige denne profil kender jeg noget til.

Det er ikke en snydeprofil
Ja det er Molokyle stavet bagfra
Det er en legeprofil

Den er blacklistet efter aftale med Kandu i forbindelse med rod på Kandus server.

Så nej - Molokyle er ikke og har ikke været blacklistet.

Eyvind.