/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Af med en kat
Fra : jeb3
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 08-07-09 09:58

Jeg er simpelthen så frustreret.

Min datter er blevet allergisk overfor sin kat, så den er pt hos os, til vi finder en anden ejer.

Men da min dreng skal på efterskole, min mand kører lastbil og er ikk ehjemme på hverdagene og jeg rejser meget i forbindelse med mit arbejde, så vi kan ikke selv have den.

Vi har spurgt alle vi kender, vi har ringet til diverse internater i Sønderjylland men de er bokkede op, vi har lige haft den i QXL uden bud.

Hvad i alverden gør man med sådan en lille mis? Vil jo helst ikke aflive den. Nogen idéer?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-07-09 10:20

Er det Dyrenes Beskyttelses internater du har prøvet?

Hvis ikke kan du se en oversigt her - held og lykke til den lille kat

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/forsideinternat?openform&exp=76d1e1049b1aa3aec1256fff00626371

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-07-09 10:28

Det er også dyrenes beskyttelse :(

De har skrevet mig op, til hvis der kommer en, der gerne vil have den slags kat.

Hun er jo elelrs rigtig fin med. Rød og med en rigtig busket hale :)

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-09 10:32

Prøv at ringe til lokale dyrlæger - de kender måske muligheder, som du måske ikke gør

Kommentar
Fra : dior

Dato : 08-07-09 10:59

Du kan også prøve at kigge her:

www.kattegalleri.dk

Der er et marked hvor man kan sælge og købe katte

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-07-09 19:10

prøve at salg på

www.dba.dk

Til dior....hvad er race eller navn til den kat som du har på billede? tak

Kommentar
Fra : dior

Dato : 31-07-09 13:51

Til pk2dk99:

Det er en Hellig Birma,og hans navn er Bimse

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 31-08-09 14:19

Tak for svaret HelleBirgitte.

Hans datter havde lige mistet sin, så...

Hun blev glad og vi skulle ikke aflive nogen kat :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-08-09 15:18

Det blev da en rigtig solstrålehistorie