/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Delphi/Pascal / Spørgsmål
10  jdjespers.. 200
Delphi udskrivning
Fra : fredo
Vist : 492 gange
60 point
Dato : 11-04-03 21:41

Hvordan udskriver jeg et image med textbokse, Jeg har valgt et image på canvas med flere memoer og ønsker at udskrive alt. men hvoerdan??? pleese help
nybegynderen

Accepteret svar
Fra : gandalf

Modtaget 70 point
Dato : 11-04-03 22:52

Dette skulle gøre jobbet.

Kode
with Printer do
begin
BeginDoc;
Canvas.TextRect(Rect(200,200,PageWidth-200,PageHeight-200), 200, 200, Memo1.Lines.Text);
EndDoc;
end;

Godkendelse af svar
Fra : fredo

Dato : 16-04-03 23:19

Tak for svaret gandalf.
Det var desværre ikke lige det jeg havde brug for.
Jeg har lavet et nyt spørgsmål mere præciseret under (Delphi6) Udskrivning af et skema.
Har du et svar på det, Vil Jeg være meget glad.
Med venlig hilsen Fredo