/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
ekstra arbejde.
Fra : bittenus01
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 01-07-09 17:58

Jeg har en lille kiosk, hvor jeg er meget af min tid, men jeg kunne godt bruge lidt ekstra arbejde som jeg kunne klare imens jeg er i butikken

Nogen forslag?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 18:00

Hvad kunne du selv tænke dig f.eks. og hvad kan du,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-09 22:05

Citat
lidt ekstra arbejde som jeg kunne klare imens jeg er i butikken

Strik vanter og huer - salgspotentialet har du jo....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-07-09 22:21

Hvis du kan sy kunne du sy ting og sager til folk, måske reparere tøj for folk. Hjælpe med renskrivning af rapporter o.s.v. Din fantasi sætter grænser for dig. så lidt brainstormning vil måske hjælpe dig. Sammen med et par veninder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-07-09 22:22

Fotokopiere for folk, lave visitkort til folk.

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 02-07-09 00:18

Festsange mv

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 02-07-09 00:19

blive telefonsælger for diverse firmaer ...fx jyllandsposten har da phonere der ringer med tilbud til private.