/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Den var ikke gået i Danmark!
Fra : 3773
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 01-07-09 17:34

http://ekstrabladet.dk/112/article1188931.ece

Så var Bjørn Elmquist kommet efter pensionisten og havde puttet HAM i fængsel. Tyven havde fået erstatning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-07-09 17:40

Fint, så'n ska' de ha' det, så ka' de lære det, ka' de

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-07-09 17:53

Jeg kan kun tilslutte mig hvad dommeren sagde ...
Så kan de lære det kan de.
Citat
Tyven havde fået erstatning.

Det er da vidst forøvrigt sket her i vores lille DK.
Tyven fik erstatning og offeret en bøde for selvtægt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-07-09 17:54

Sådan...............fint arbejde

Sådan burde det sgu også være her i DK, men det er jo så synd for tyven

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 17:55

Og var pensionisten i Danmark blevet skadet og skulle sidde i rullestol ville der ikke være hjemmehjælp eller andet.
Tyven får i værste fald 1½ måneds fængsel og ville straks blive tilbudt en uddannelse.

Det værste hørte jeg i radioen for nogle år siden. Et par gik en tur med deres 7-8 årige datter, et par unge fyre passede dem op,skilte pigen fra forældrene og tjattede til hende, faderen blev naturligvis edderrasende og stak den ene et velfortjent slag i fjæset, men fik efterfølgende en dom fordi at han efter politiets mening havde "slået for hårdt".

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-09 19:56

SÅDAN DO! Så kan han sq lære det!

men ikke i lille rare, søde Danmark - her skal vi være sÅÅ søde over de barylere, de stakler...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-07-09 20:21

Hurra endelig en forbryder der fandt sin overmand.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-09 20:46

Jow, men det er jo osse i England.... ikk' DK...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 22:03

Var det sket i DK så var pensionisten/bokseren blevet tiltalt og tyveknægten havde fået erstatning.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-07-09 22:36

Jeg blev anklaget for selvtægt for at hente min stjålne bil, der skete ikke en skid med ham der tog den og havde ødelagt den

Nej nej, vi skal være gode ved forbryderne...

Som sagt i Olsen Banden: "Det eneste der betaler sig, det forbrydelser!"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-09 23:25

taunusanden
Og så sparede du ovenikøbet politiet for resourcer, de ikke har........

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 200 point
Dato : 01-07-09 23:34

Ja, men hvad hjælper det. Hvis man vil have noget gjort, så må man sgu gøre det selv!

Svaret på hans trusler om vold var: "Du kan ringe når han står på din bopæl"
Jeg ringede så ikke..
Men det var jo så nok også kun den 5 anmeldelse fra mig, over ca. 10 år, jeg er ikke en plageånd der ringer ved det mindste, ALDRIG har de rykket ud.
Bortset fra da en læge kørte ind i mig, så kom de og i retten endte det med en betinget frakendelse og ny køreprøve.. Så nej, ingen respekt til politiet og det danske retssystem herfra.
Dog skal de ikke have alt den kritik, når de griber ind i bande kriminalitet og demonstrationer.

Jeg holder mit på det rene og generer ikke nogen, kører pænt og viser hensyn. Det burde være min slags politiet var for. Men nok hellere sidde i luksus fængsel, hvem ved..

Jeg syntes det er godt gået af den ældre bokser!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 02-07-09 16:22

Herhjemme skal du ligge med kniven i maven før du kan forsvare dig!

Det er da for laterligt

Godkendelse af svar
Fra : 3773