/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Dyrlæge i Odense
Fra : uglerimosen
Vist : 543 gange
240 point
Dato : 30-06-09 13:48

Jeg søger den billigste dyrlæge i Odense, men selvfølgelig også den bedste.

Nogle der har erfaringer med hvem der er gode og hvem der er dårlige?

Det skal også kunne hænge sammen økonomisk, og går derfor ikke nødvendigvis efter prangende lokaler - det vigtigste er at dyrlægen er dygtig og behandler dyrene ordenligt.

Dyrlægen skal ligge i en overskuelig radius fra Damhusvej, 5000 Odense C.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 14:00

Ring til de 2-3 stykker der kan være tale om.....

De kan give dig prisen i telefonen....

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-07-09 06:02

Det er jo individuelt, hvilken dyrlæge, der er god - man drager sine egne erfaringer, ligesom man gør med læger og tandlæger.

Det vigtigste er tillid og gensidig forståelse. Der er ikke noget værre end dyrlæger, der "snakker sort", eller ikke forstår, hvor man vil hen med sine spørgsmål.

Prøv dig frem ved fx en vaccination, hvor du kan lære din dyrlæge at kende, eller omvendt....
- ja, så kan man hurtigt mærke, hvis de kun er "ude" på at få penge ud af én med alle mulige undersøgelser, som ikke er nødvendige, for et ellers rask dyr, som trives i sin dagligdag.

(-og lige netop her, frabedes dumme bemærkninger som fx. "er du da dyrlæge?" eller "hvordan kan du udtale dig om det?" osv - man kender jo den sædvanlige rumle her på Kandu efterhånden)

Men her vil jeg bare fortælle, at jeg har været opdrætter af både perserkatte, siameserkatte, huskatte, adskillige hunde igennem mit liv, så jeg må vel have "lidt" erfaring.

Det var bare det jeg ville sige - Hej!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-07-09 23:18

Citat
så jeg må vel have "lidt" erfaring
Muligt lille snerose, men du er stadigvæk IKKE dyrlæge og derfor bør dine svar være begrænset af dette. Ellers var der jo ingen grund til at læse til dyrlæge...vel lille snerose....så kunne man jo bare opdrage en siameser mv. og så kalde sig dyrlæge Husk det nu!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-09 19:46

Dyrlæge Knold, godt nok ikke i Odense, men ikke langt derfra, 15-20 km:
http://www.aarslev-dyreklinik.dk/169-velkommen.htm

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 240 point
Dato : 08-07-09 17:14

Hej med dig.
Jeg havde ikke set dit indlæg før nu.
Jeg ringede til min halvsøster der er dyrlæge i Jylland og spurgte hende til råds.

Hun anbefaler stærkt Odense dyrehospital i Rosengårdecenteret.
Dyrlæge Peter Maasbøl Skov har hun i sin tid læst sammen med og kender og vil stå inde for ham.

Godkendelse af svar
Fra : uglerimosen

Dato : 06-08-09 06:20

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-09 10:38

Velbekommen...håber du fik tjek på det og det går godt.