/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dvd-brænderprogram
Fra : dupont1
Vist : 1577 gange
200 point
Dato : 11-04-03 17:41

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Sony DRU500A dvd-brænder.
Er der nogen som kan anbefale et godt brænderprogram så man selv kan kopier dvd-film til eget forbrug?
Er dvd-film kopisikret og hvordan fjerner man den enkelte kopisikring hvis ja?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 17:47

Tsk, tsk... fik du ikke engang et brænderprogram med? Prøv at kigge lidt på http://www.kandu.dk/dk/tip/3518

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 17:49

http://www.nero.com/en/index.html#root

If there was ever a program Play&Burn, this is it! NeroMIX creates or copies anything you throw at it, in the slickest possible way. NeroMIX combines dynamic CD burning (data, audio, copying) with the newest Internet audio technology - all in one customizable interface.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 17:51

F*** du fik den forkerte, men kig engang på http://www.nero.com/en/index.html#c1015423838830

Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-04-03 21:05

Hej dupont

Det program der er mest "in" og som får mange roser er "easy cd dvd creator 6"

http://www.roxio.com/en/products/ecdc/index.jhtml

prøv at tage et kig

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : wacher

Modtaget 200 point
Dato : 11-04-03 22:06

Hvis du vil lave back up af dine DVD film så er der 2 programmer der er gode at bruge: 1) Pinnacle Systems Instant Copy eller 2) et program der hedder DVD2One.
Det første er et fint købe program i en lækker indpakning. Det sidste et også et
program man betaler for...men det virker lidt mere shareware agtigt. Man downloader det på nettet og køber en licens online.

Der er kopi sikring på de fleste DVDer og hvis du vil tage back up af en kopisikret DVD så kan du bruge et program der hedder DVD Decrypter som er shareware og
det kan du hente på dvddecrypter.com. Med det program kopierer du DVDen over på en harddisk uden kopisikring og så kan du med de 2 nævnte programmer tage back up.
Du kan læse mere om DVD2one på www.dvd2one.com hvor du også kan hente en prøve version.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 11-04-03 22:12

Glemte lige. Pinnacle Instant Copy har indbygget brænderprogram så du bruger samme program til at lave back up med og brænde med. DVD2one har ikke indbygget brænderprogram så der skal du bruge et brænderprogram til at lave brænde DVDen f.eks. Nero.

Godkendelse af svar
Fra : dupont1

Dato : 12-04-03 18:31

Tak for svaret wacher.

Kommentar
Fra : Lohals

Dato : 06-05-05 09:43

Hej
Jeg så spørgsmålet som dobbelt, først et brænderprogram der virker på SONY DRU500A og det gør Nero ikke, det andet spørgsmål blev besvaret OK

Alex