/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HURRA jeg har vundet Gavekort
Fra : sebette
Vist : 751 gange
50 point
Dato : 15-06-09 14:46

jeg har til banko vundet et gavekort på smøring+olieskift, værdi 750,- kr. Lykkelig yes! ringer og får en tid 1 uge i forvejen , i dag kl 1000 og da jeg kommer må de bede mig komme igen kl. 1500, godt ! det er gevins, såå sååå ro på dig, kl 1450 ankommer jeg så og nu skal jeg vente til 1515 - måske, der er ejer + værkfører+ 3 ansatte, og nu spørger jeg så hvad ??? skifter I osse oliefilter ??? ha HA nej det koster skam ekstra min bil er en lille golf 2 1,3 motor og ikke til 4 liter olie uden filterskift, men dette kalder jeg service så gå bare på værksted, og få dene 750,- som gevinsten var og kor 2x 10 km. for at få besked om at de ikke kan flytte om på deres biler nu...
DVS. at jeg er en andenrangs person... stedet er VINDBLÆSVEJ 63, 9670 løgstør.
JEG FØLER MIG SKIDT BEHANDLET; og er smøring og olieskift det samme. gammel olie ud nyt ind ? er det hvad man forstår på smøring og olieskift ???Uden oliefilter

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-06-09 14:52

Tillykke

Kan du ikke komme til at nævne det til dem der er blevet "sponsoreret".
Meningen var vel at hele stuntet skulle virke som reklame, så du sidder i bund og grund på lidt magt der. Hvis jeg var dig ko jeg nok til at sende sådan et værksted en lille evaluering eller noget...

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-06-09 14:57

Det du har vundet har intet med service at gøre. Du har vundet en smøring og olieskift.

Smøring består som regel i at man smører, hængsler, låse osv. Ikke noget større proces, tager 20sek at nå bilen rundt.

Et olie skift vil som regel ALTID være 4liter 5W/40 olie + bortskaffelse, samt arbejdslønnen.
Skal du have skiftet filtre, vil det være for egen regning (skiftes kun hver 2 eller 3 gang, man skifter olie). Ønsker du at der skal en anden type/kvalitet olie på din bil, vil differencen også være for egen regning.

Det er desværre nok spillets gang. Det er samme regler for de tilbud man kører på olieskift xx,- kr for olieskift. (excl. Filtre, incl 4L 5W/40)

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 15:30

sebette

Hold dig rigtig langt - langt væk for DANMARK,s mest betændte øje, det lugter ret uhyggeligt rådent lige i centrum af øjet ( Løgstør,)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 15-06-09 18:21

Der burde helt klart stå sort på hvidt, nøjagtigt hvad et sådant gavekort omfatter. Jeg vil give Thulin ret, men hvis man udsteder sådanne gevinster som reklame, bør man også redegøre nøjagtigt for, hvad det omfatter, - og navnlig IKKE omfatter / inkluderer.
Så kunne man jo som en service sætte lærlingen i gang til aftalt tid, og så lade en mulig kommende kunde købe et enkelt oliefilter til engros pris. Det væsentlige er vel, at få kunden til, at komme igen ?
Og allerhelst med lidt positiv omtale, eller ?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 15-06-09 21:41

Det kan da godt være jeg er dum. Men for mig indeholder et olieskift også skift af filter. Det gør jeg hver gang, og har gjort i mange år. Det koster ca. 400 kr. pr. 10.000 km. Dertil skal så siges, at de hovedsageligt køres i Kbh. i myldretiden. Så motoren går måske hvad der svarer til 15.000 km.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 15-06-09 23:52

Næh, du er da ike det mindste dum. Din motor er bare mere velplejet og forkælet, end alle os andre, der "kun" skifter filteret hveranden gang.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 06:49

Citat
det lugter ret uhyggeligt rådent lige i centrum af øjet ( Løgstør,)
Det er nemlig rigtigt vic2000 landsbytosse...hvis du er i nærheden