/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
k.e.w. højtrykrenser
Fra : 1133
Vist : 1213 gange
300 point
Dato : 07-06-09 16:25

hej
er der nogen der ved hvad en K.E.W hoppy 3600
bruger i strøm (Watt) der står ikke noget på den
eller en ligene den er på 120 bar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-09 17:05

Her står det.
Citat
ALTO/KEW højtryksrenser. Til hobbybrug. Pumpetryk fra 100 bar til 140 bar. 8 modeller, vandmængde fra 360 ltr. - 660 ltr/time, motor 1,6 KW - 2,9 KW. ...

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 300 point
Dato : 07-06-09 17:28

Jeg tror det står lidt bedre her.
Citat
PRODUKTFAKTA: - AUTOMATISK TÆND/SLUK - RUM TIL ELKABEL - SOFT GRIP - INTEGRERET KØREVOGN - TRYKREGULERING - SLANGERULLE - CLICK & CLEAN DYSEKONCEPT - ALUMINIUM PUMPE - SPULEHÅNDTAG MED LYNKOBLING OG DREJELED - HOLDER TIL LANSE OG SPULEHÅNDTAG - PLADS TIL OPBEVARING AF TILBEHØR STANDARDUDSTYR: - HØJTRYKSSLANGE 9M. X-TRA - MELLEMRØR G3 - POWERSPEED GRØN - RENSENÅL, SORT - SKUMSPRAYER, CLICK&CLEAN - SPULEHÅNDTAG SOFT GRIP G4 - TORNADODYSE GRØN - VÆGBESLAG EXCELLENT TEKNISKE SPECIFIKATIONER: - SPÆNDING (V) - 230 - PUMPETRYK (BAR/MPA) - Max. 130 / Max. 13 - VANDMÆNGDE, QMAX/QIEC (L/TIME) - 500-450 - MAX. TEMP. PÅ TILGANGSVAND (°C) - 60 - NOMINEL EFFEKT, MOTOR (KW) - 2,1 - SLANGE, LÆNGDE (M) - 9 - DIMENSIONER, L X B X H (MM) - 319x366x870 - VÆGT (KG) - 17,5 - ELKABEL, LÆNGDE (M) - 5 - STRØMFORBRUG (A) - 9
45.0

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 17:34

Det kommer svært an på forbrugsmønstret. I "tomgang" meget lidt, når den arbejder op til omkring et par kW. Men det er som sagt frygtelig forbrugsbestemt. Skal du vide det eksakt, er du nødt til at sætte en lille elmåler ind. En nogenlunde elmåler der giver et fornuftigt fingerpeg kan købes for godt en hund i bøndernes paradis (Harald Nyborg).

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 07-06-09 20:01

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-09 20:13

Det var så lidt.